Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hej hej. jeg er 32 år..dansk mand..har fast arbejde som sponsorkonsulent med en god indkomst.jeg lever en stille og rolig livsstil da jeg arbejder meget. jeg leder efter en mindre lejlighed i malmø..husleje cirka 4000 sv.kr og jeg er også villig til at ligge cirka 25.000 i depotsitum..central beliggenhed helt klart en fordel da jeg arbejder i københavn men ellers er alt af interesse. hvis der nogle der kan hjælpe mig kan jeg træffes på 0045-27579391 fra 17.00-23.00..eller her på siden.

Besvaret
hej hej. jeg er 32 år..dansk mand..har fast arbejde som sponsorkonsulent med en god indkomst.jeg lever en stille og rolig livsstil da jeg arbejder meget. jeg leder efter en mindre lejlighed i malmø..husleje cirka 4000 sv.kr og jeg er også villig til at ligge cirka 25.000 i depotsitum..central beliggenhed helt klart en fordel da jeg arbejder i københavn men ellers er alt af interesse. hvis der nogle der kan hjælpe mig kan jeg træffes på 0045-27579391 fra 17.00-23.00..eller her på siden.
Jeg har en lejlighed i Almvik, som jeg gerne vil fremleje. Jeg har bare et problem med at sælge min bil, som er importeret fra Tyskland uden servicebog. Dette har svenskerne det ikke så godt med.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...