Jump to content

Parkeringsbøde

Recommended Posts

Guest Palle...
Skrevet

Ja, man tror det er løgn... Men, jeg har sgu fået en bøde for at holde ulovligt parkeret. Jeg parkede nede ved Centralstationen. Desværre udenfor de afmærkede felter. Bødens størrelse er 160 SEK, så det overlever jeg nok... Det sjove er... JEG VAR PÅ CYKEL !!!! :lol:

Besvaret

Ha ha ha .... jeg syntes du skal gå i retten med den, da det kan være "en anden" der har flyttet lidt rundt på den. Mon de tog stelnummeret ?

Besvaret

De tog cyklen med. Og, for at få den udleveret igen, skulle jeg betale 160 SEK. Det var ikke en bøde, men en afgift fordi de havde kørt den væk... Jamen, så kalder vi den det... jeg mener stadig det er en parkeringsbøde :) Den kommer i glas og ramme :rolleye:

Besvaret

Da jeg kom om morgenen var der ca. 200 cykler. Om eftermiddagen var der 3. Der hænger et lille skilt hvor der står, at hvis cyklen er væk, så er det nok fordi de har ryddet området, og der er så et nummer man skal ringe til. Men, ja... det kunne være en nem måde at skaffe sig en ny cykel.

Besvaret
De tog cyklen med. Og, for at få den udleveret igen, skulle jeg betale 160 SEK. :rolleye:
Polle.... det kan man godt sige, ikk ???

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...