juliedenise Skrevet September 10, 2005 Rapporter Skrevet September 10, 2005 De svenske myndigheder kan ikke, røre mit dk- kørekort, jeg kan dog få kørselsforbud i sveige, det hved jeg. Men jeg har hørt rygter om at de danske myndigheder heller kke tage min kort?? kan det passe? :o
Guest Trine Besvaret September 10, 2005 Rapporter Besvaret September 10, 2005 Jeg kender optil flere der har fået inddraget deres danske kørekort i Sverige, svensk polisen sender det så til Danmark hvor det danske politi så kan bestemme straframmen...Desuden kan danske myndigheder til hver en tid frakende dig kortet ubetinget. Det er kun ved de betingede frakendelser du står lidt anderledes end hvis du havde boet i Danmark. Svensk polisen kan ikke give dig kørselforbud i Danmark ej heller inddrage kortet permanent, men det gør dig langt fra fredet af den grund....
juliedenise Besvaret September 10, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret September 10, 2005 okay, det mente jeg nok nu er det blevet bekræftet. hvis jeg mister mit kørekort kan jeg så godt få et nyt i dk.?
Thomas Besvaret September 10, 2005 Rapporter Besvaret September 10, 2005 okay' date=' det mente jeg nok nu er det blevet bekræftet. hvis jeg mister mit kørekort kan jeg så godt få et nyt i dk.?[/quote'] nej, og der står meget mere om det, hvis du søger på kørekort!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu