DKSEFR Besvaret September 16, 2005 Rapporter Besvaret September 16, 2005 Det var min danske bank. Er sikker på at de fleste banker kan være behjælpelige med det. mvh peter Det lyder rigtigt godt. Så hvis han bare kan vise mig det bevis er der ingen fare ved at købe af en privat. Vedr. det med at åbne en bankkonto. Lyder det som en god ide. Hvad er det for en bank i Sverige som vil hjælpe med det. Adresse, kontaktperson. Måske man skulle snakke med dem. ? Mvh Tim
Peter H. Besvaret September 20, 2005 Rapporter Besvaret September 20, 2005 Martin: en pige slk 350 köre fra en s4 :)..Og de köre rigtig godt det er ikke som de gamle slk. Men hvis man skal ha sport er det klart M3 og 997s
Guest Trinity Besvaret September 20, 2005 Rapporter Besvaret September 20, 2005 Jeg har kørt den nye SLK55 AMG og var ikke synderligt imponeret.... Mindst af alt over udseendet og størrelsen... Køreegenskaberne kan vel diskutteres, men det kommer vel meget an på hvad man er vant og hvad man sammenligner med.... SLK55'eren mindede mig meget om min tidligere SL55 AMG, men er bare meget mindre hvilket bestemt ikke er positivt..... Sport eller ej så er der tale om en MEGET lille bil med et noget besynderligt design hvis man spørger mig. Det var det jeg mente Peter og jeg vil slet ikke begynde at sammenligne en SLK350 med min 997 Carrera S, men der skulle også helst være en verden til forskel :)
Peter H. Besvaret September 20, 2005 Rapporter Besvaret September 20, 2005 Martin: se hvad jeg skriver... Hvis man vil ha sport :):)
Guest ThomasO Besvaret September 20, 2005 Rapporter Besvaret September 20, 2005 Tim : Læs lige importguiden herinde http://www.autopower.se/ det bør du vide som minimum. Der er beskrevet alt med exportplader, papirer m.v. Bemærk også afsnittet med momsen, det ville være ærgerligt at komme til at lave ubevidst momsfusk.
tim_pedersen_ Besvaret September 20, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret September 20, 2005 Hej igen. Hej thomas. Jeg har med interesse læst importguiden. Også afsnittet vedr. momsfusk. Men er det noget jeg skal være opmærksom på. Er det ikke kun når jeg evt. skal sælge bilen til en privat i sverige igen. ? Hvad menes der med : ----- Undantaget är när bilen är en s.k. § (paragraf) 25-bil, vilket innebär att den är privatägd. Då finns, liksom i Sverige, ingen moms att betala. ???? Er der ikke betalt moms af bilen i tyskland hvis den sælges af en privat ? Det tror jeg næppe. jeg må misforstå noget. ? Vedr. reg besigtning af bilen i sverige. Skal man da fremvise købs kvittering og er det den som står på købskvitteringen som vil blive reg. som ejer på VV med den nye bil, eller kan man selv bestemme det. ? Tim
Peter H. Besvaret September 20, 2005 Rapporter Besvaret September 20, 2005 Tim: Hvis der er en privat mand i reg att, er der også betalt moms af den.. Og husk at reg att er i a5 format,og ikke det lille for så er der gäld i bilen.. Hvis du ikke har en my måler til at måle om lakken er org,ville jeg köre med ejeren til MB og få dem til at kigge på bilen, så du er sikker på at den ikke har väret skadet,for når du köber privat kan du ikke hänge ham op på en skid i forhold til en handler..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu