raket77 Skrevet September 13, 2005 Rapporter Skrevet September 13, 2005 Ja så har man set det med....En tosse på cykel mod Sverige i tunnelen observeret klokken 1430. Måske en protest imod priserne
Gio Besvaret September 13, 2005 Rapporter Besvaret September 13, 2005 Jeps...det har jeg også oplevet...hehe. En "posemand" der var blevet træt af Danmark ;)
raket77 Besvaret September 13, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret September 13, 2005 Ja eller livet.. :o
Gio Besvaret September 13, 2005 Rapporter Besvaret September 13, 2005 Han kørte nu pænt inde i siden, og det var sent på aftenen. Han var nået ca. halvvejs i tunnelen da jeg mødte ham. Men de blå blink var på vej i det fjerne ;)
Persson Besvaret September 13, 2005 Rapporter Besvaret September 13, 2005 Han slår nu stadig ikke den nøgne nordmand der kom luntende (i et pænt tempo må jeg indrømme) op ad broen på svensk side, en tidlig søndag morgen i tæt tåge .. Efter den obligatoriske hilsen (et svagt nik med hovedet og tommelfingeren ) forsvandt jeg ind i tågen på vej mod Danmark, på vej mod arbejde ... En ganske normal start på en lang søndag på arbejde - jeg har ofte overvejet hvordan det måtte føles, at leve i en underlig sort britisk komedie serie. Nu ved jeg det... And now for something completly different !!! The Larch !!!
Guest Trine Besvaret September 13, 2005 Rapporter Besvaret September 13, 2005 Han slår nu stadig ikke den nøgne nordmand der kom luntende (i et pænt tempo må jeg indrømme) op ad broen på svensk side, en tidlig søndag morgen i tæt tåge .. nu kan jeg kun undres, hvorfra ved du det var en nordmand? nøgen kan jeg forstå, luntende kan jeg også godt se... men nordmand?? Har iøvrigt undviget 2 tosser det tomlede i tunellen... de mente det var en god idé at træde ud foran bilen for at gøre mig opmærksom på deres tilstedeværelse..
Persson Besvaret September 13, 2005 Rapporter Besvaret September 13, 2005 umiddelbart mente jeg også at det måtte have været en jyde -men min mistanke kom til skam et par dage senere da episoden blev omtalt i en eller anden net avis.
Guest Trine Besvaret September 13, 2005 Rapporter Besvaret September 13, 2005 umiddelbart mente jeg også at det måtte have været en jyde -men min mistanke kom til skam et par dage senere da episoden blev om talt i en eller net avis. Tak for det hurtige svar, nu kan jeg sove roligt i nat...
Guest Supermule Besvaret September 14, 2005 Rapporter Besvaret September 14, 2005 Har du ikke hørt den sang med de 3 der knullar ute på sundet???? Han manglede vel en båd.... :)
Guest carspar Besvaret September 14, 2005 Rapporter Besvaret September 14, 2005 Eller en hurtig dansker der er blevet ramt hårdt af den nye klippekortsordning i DK!!!!!!!!!
Guest Supermule Besvaret September 14, 2005 Rapporter Besvaret September 14, 2005 hahahahaha Ja det var lige præcis den sang.... KONGEKLASSE!!!!!! :)
steffenr Besvaret September 15, 2005 Rapporter Besvaret September 15, 2005 jeg blev spurgt af en tolder her forleden dag da jeg kom over broen om jeg var dansker, det et af de tilfælde hvor man tænker "ja, hva tror du selv min bil har danske plader, jeg er nok ikke polak", nå men da jeg svarede ja så blev jeg vinket vidre. ja mødte en cykelist ude på ring vejen rundt om amlmø her forleden dag, jeg kørte godt nok bag en golf vogn så han blev samlet op med det samme, nu da de alligevel var der.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu