Heidi Skrevet September 14, 2005 Rapporter Skrevet September 14, 2005 Vi overvejer jo at tage "springet" og flytte sydpå og arbejde i DK. Men nu har vi kun kört turen fra helsingborg og opland ( ca 30 km) til helsingborg en gang men alligevel kommer turen til arbejde til at tage 1½ time når vi ligger köretiden fra helsingör til arbejdet. Hvorlangt har i i transporttid til arbejde, jer som bor i det område, bjuv, ängelholm, o.lign. Kan det betale sig at bo när Malmö og pendle gennem kbh til nordsjälland ? Hilsen Heidi
Guest Supermule Besvaret September 14, 2005 Rapporter Besvaret September 14, 2005 Hvor skal han/i arbejde henne??? Alt nord for Lyngby er bedre med færgen... Turen ind igennem KBH er et mareridt hver morgen! Man sparer dog færgen og er lidt mere fleksibel med broen, hvad angår tider. Dog er der en del herinde der pendler imellem Malmø/opland og Virum(eks) Det tager ca 1 time udenfor myldretiden! Skal han arbejde i Allerød/Hørsholm trakterne vil jeg klart anbefale Helsingborg fremfor Malmø...
Ronal Besvaret September 14, 2005 Rapporter Besvaret September 14, 2005 Jeg bruger ca 45 - 60 min fra Malmö til Birkerød afhængig af ring 3, dog tager det altid en 60 min igennem byen. (der er rødt hele vejen igennem Kbh) Fra Map24.com via helsinborg 105.58 km 01:08 h via Broen 78.08 km 41 min plus morgentrafik
Guest Supermule Besvaret September 14, 2005 Rapporter Besvaret September 14, 2005 Krak siger: 47 min fra Malmø til Hørsholm via broen...og 77,05km 1t og 2 min fra Helsingborg til Hørsholm med færgen... og 33,36km
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu