Jump to content

Ejendomsmægler som sælger cafeer/restaurant

Recommended Posts

Skrevet

hej jeg overvejer at åbne en cafe i malmø, men jeg kan ikke rigtig finde ejendomsmæglere som sælger cafeer og restauranter, det eneste sted jeg har fundet en er i sydsvenskan og den lå et forkert sted. så er der nogen som kender en ejendomsmægler der sælger sådan noget?

Besvaret

Der er vist ikke rigtigt nogen der handler med dette. Malmö er et meget svärt sted at finde et lokale eller en cafe til salg i. Du skal se efter dette i Sydsvenskan der er mest der der annonceres. Der er mange käder der har professionelle folk på til at finde netop der rette sted til en cafe/resturant så konkurrencen om lokaler er hård. Men klem på blot du ved at du skal väre meget aktiv selv.

Besvaret
Men klem på blot du ved at du skal väre meget aktiv selv.
mener du med at finde det eller når jeg skal have stedet op at køre? jeg er indstillet på at knokle røv ud af mine bukser, det har jeg prøvet før så det er ikke noget nyt.
Besvaret
hej jeg overvejer at åbne en cafe i malmø, men jeg kan ikke rigtig finde ejendomsmæglere som sælger cafeer og restauranter, det eneste sted jeg har fundet en er i sydsvenskan og den lå et forkert sted. så er der nogen som kender en ejendomsmægler der sælger sådan noget?
Kan også findes på blocket!
Besvaret

Jeg mener det med at finde stedet nok er den störste udfordring. Når du har fundet det skal du slå på at du er dansk, det tilträkker Skåningene meget. Du kan når du har fundet stedet kontakte en journalist fra en eller flere af aviserne og måske få en lille artikkel i avisen.

Besvaret

ja jeg havde overvejet det med at jeger dansker, for det er niche i sig selv for det burde tiltrække danskerne som bor i området, så de kan få noget ordenligt at spise :) jeg har vervejet den med journalisten, og nu da også foreslår det så lyder det bare som en bedre ide. Jeg har også et par venner som er Ad'er som hjælper med reklamme og hjemmeside, så det hele virke professionelt. jeg har fundet en ervhervs ejendomsmægler hvis der andre der er intresseret www.call-skala.com , de har lidt forskelligt

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...