Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Vil bare høre om der er nogen der bor i Svedala og hvor folk bor i Svedala? Også har jeg et par ekstra spørgsmål for dem der gør: 1. Hvordan er området, også hvis man en dag skal have børn? 2. Hvor lang tid er I om at komme ind til Rådhuspladsen (DK) i bil? Map24 og Krak siger omkring 30-32 minutter, men er det ralistisk? 3. Følger husprisernes stigning den samme stigning som i Malmø eller...?

Guest Supermule
Besvaret

Svedala er godt til børn. Der er mange børn i forvejen... Pænt og noblet synes jeg. Vi har en del venner der bor i Svedala og de er MEGET tilfredse med det. De siger det tager omkring 45 min til rådhuspladsen.... Jeg kan ikke køre til rådhuspladsen på 32 min...Og jeg kører ikke specielt langsomt.

Besvaret

Vi har købt et nyt hus i tegelbruket svedala, og er meget glade for det, huspriserne er næsten det samme som malmø, vores hus på 146m2 kostede 2.4 mill så det er jo ikke ligefrem billigt, men så er det til gengæld nyt :-) det er et skønt område, fine handle muligheder i byen, og en kanon vuggestue som vores datter på 1½ år går i, så jeg kan kun tale pænt om byen, og det tager mig 40-45 min til vanløse

Besvaret
Vi har købt et nyt hus i tegelbruket svedala, og er meget glade for det, huspriserne er næsten det samme som malmø, vores hus på 146m2 kostede 2.4 mill så det er jo ikke ligefrem billigt, men så er det til gengæld nyt :-) det er et skønt område, fine handle muligheder i byen, og en kanon vuggestue som vores datter på 1½ år går i, så jeg kan kun tale pænt om byen, og det tager mig 40-45 min til vanløse
Hvad er det for en type hus og er der flere til salg? Har du et link?
Besvaret
vi har købt et derome hus tror ikke der kommer flere af disse men ikke helt sikker' date=' men der vil blive bygget nogle myresjöhuse kig på www.hemnet.se og bovision jeg kender ikke helt byggeplanerne for resten af grundene herude
Punktum :D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...