Malezar Skrevet September 19, 2005 Rapporter Skrevet September 19, 2005 Når man er på ferie i udlandet, så råder VV at man tager sit registrerings bevis med. Det blå af de to man har fået når man har erhvervet sig et køretøj. Det står jo på svensk, og syd for DK er der ikke mange som forstår det. Jeg har søgt på deres hjemmeside men er ikke kommet frem til noget. Er der nogle som ved om man kan få disse papirere i en engelsk version?
Guest Trine Besvaret September 19, 2005 Rapporter Besvaret September 19, 2005 Altså formålet med det blå bevis er jo netop at de skal medbringes ved kørsel i udlandet..så vv må da have tænkt på at der kun tales svensk i Sverige;-) Jeg ville bare nuppe det blå bevis med og iøvrigt have god samvittighed..
tommy_h Besvaret September 19, 2005 Rapporter Besvaret September 19, 2005 Som jeg husker det står der på en af de papir man fik da de lavede EU beviser, at man skal medbringe dette ved udenlands kørsel.
Danielsito Besvaret September 20, 2005 Rapporter Besvaret September 20, 2005 Jeg tror det er meningen at alle EU lande skal have samme type registreringsattest(er). Så er der vel ingen problemer med at forstå det. Kørekortet står også kun på et sprog. Men kategorierne på kørekortet er vel også de samme i alle EU lande? Eller? Kan man i øvrigt få en dansk registreringsattest på engelsk? Mvh Daniel
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu