Ronal Skrevet September 20, 2005 Rapporter Skrevet September 20, 2005 Idet vi skal til at anskaffe os sådan en sag, ville jeg høre om I har positive eller negative erfaringer omkring Dreamboxén? og har i en total forhandler i kan anbefale.? (opsætning af parabol og kabler) Vi har set der ligger www.satpro.se nede i malmö, men ville lige høre om der er nogen der har erfaringer med biksen.
tim_pedersen_ Besvaret September 20, 2005 Rapporter Besvaret September 20, 2005 hej. Jeg har ikke erfaringer med den butik. Da jeg skulle have sat parabol op ringede jeg også rundt til en masse forskellige for at høre prisen. Den lå på omkring 1500 Sek. for en opsætning. Jeg valgte at forsøge selv og det lykkedes til sidst så blev de 1500 kr. sparet. Vedr. køb har jeg købt en parabol hos http://www.neptunsat.com/se/ som også ligger i malmö, ved ikke om de er billigere med lige den Dreambox du bil have. ? Hvorfor vil du forresten have en dreambox, kan det ikke svare sig at købe et af de abn. tilbud viasat og CD kører med i Dk. ? Tim
Ronal Besvaret September 20, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret September 20, 2005 Jeg skal bruge den til Cardsharing så jeg kan se flere kanaler i huset samtidig, uden at skulle have flere viasatkort indstalleret, yderlige kommer den nye DM8000 med HDTV. og så er der den bonus at den kan HD optage. Kan man egenligt surfe på en dreambox hvis man smider den på weben??. hvor mange stik installerede du?? jeg skal nemlig have lagt 4 stik ind. og hvad med indstillingerne af LNBér er det nemt, samt at ramme sattelitten bagefter?
tim_pedersen_ Besvaret September 20, 2005 Rapporter Besvaret September 20, 2005 Okay Ronal. Det lyder godt nok så, smart må man sige. Jeg har kun 1 stik inde. Jeg har en Force Toriandal med 4 stk. LNB'er. De er samlet i en boks og så et kabel ind til min Force 566 S med Harddisk. Hvilken parabol har du købt. ? Og hvor mange hoveder. 4 stk. ? Skal den installeres i hus / på balkon. ? Jeg vil ikke sige at det er nemt, men hvis man har retningen kan det faktisk lade sig gøre at finde signal og så indstille resten derefter. Tim
Ronal Besvaret September 20, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret September 20, 2005 Hej Tim, Vi regner med at købe en Wavefrontier toroidal 55 med 4 LNBér, den skal installeres på en hus gavl, som modtager købe vi den lille DB DM500s, og bagefter når DB DM8000 kommer på markedet købe vi nok den. Nå men tak for linket, regner med de kan give mig nogle anbefalinger ang. at installere. Det gør det forhåbenlig noget nemmere hvis man "invistere" i en satfinder, den koster ikke det vilde, så den vist til 150 skr,- Ronni
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu