Jump to content

Feedback på vores "nye" hjemmeside !!

Recommended Posts

Skrevet

Hej Er i gang med at få tilrettet/opdateret vores hjemmeside, og kunne godt tænke mig at få lidt feedback på hvad folk syntes, både om indhold men også bruger venlighed, så hvis i lige har tid så......... Hvem ved det ku jo være i fandt noget interessant ;) www.racetech.dk

Besvaret

har hurtigt været inde og besøge siden. Mit første indtryk er godt. Pæn side og godt design. Jeg er tilhænger af måden man navigere på med oversigten i venstre side. På forsiden synes jeg der er alt for meget tekst. Gad ikke engang begynde at læse for jeg vidste egentlig ikke hvad der ventede mig. Det vil jeg gerne have muligheden for selv at vælge. Kan se når jeg trykker på Nyheder at jeg kommer til forsiden. Synes forsiden skulle være mere enkel og at man så læser nyhederne når man selv vælger dem. Der kommer MEGET tekst lige op i hovedet på en når man kommer ind på siden. Alt ialt en god og flot side.

Besvaret

Jeg er enig med Brizz. Forsiden er fyldt med overføldig tekst. Det gør det så ikke bedre at der næsten ikke bruges komma, og at der er stavefejl. Dette kan naturligvis rettes. Baggrundsbilleder skal tones ned til et minimum, da de ellers skinner igennem den tekst der læses. Dette gøres let i Photoshop eller lign. Desuden ville jeg gerne ha' en lille margen i venstre side af teksten. Det ser lidt for kompakt ud nu. Til gengæld er brugervenligheden helt i top. Det kan vist ikke blive meget nemmere at navigere rundt.

Besvaret

Hvad med en søgefunktion. Det er ikke alle der ved hvor de skal lede efter tingene. Der mangler en "dot" før polering. Det var hvad jeg kunne give ellers ser den meget pæn ud (vil dog give brizz ret med at der er for meget tekst på forsiden)

Besvaret
Jeg er enig med Brizz. Forsiden er fyldt med overføldig tekst. Det gør det så ikke bedre at der næsten ikke bruges komma' date= og at der er stavefejl. Dette kan naturligvis rettes.
Apropos :laugh:
Besvaret

Hejsa. Ok design. Men sidens formål er noget tvetydigt. Troede først det var en fanside for veteranbiler. hvoffor er det ikke siden "Profil om os" der er forsiden. Når jeg går ind på en virksomheds hjemmeside er det virksomhedens mission, værdier og produkter jeg primært er interesseret i. Vil mene "Profil om os" skulle være startside, eventuelt læg links til "nyheder" som vel er den side man starter på nu, ind på den. Ydermere har jeg lidt prolemer med linkene i venstre side. Produktinfo, ydelser, priser og links til PDF filer på tysk (alpina) er blandet sammen uden nogen logisk organisering. vil mene det burde se ud som noget i retning af: Polering. --Aut Zymöl --Zymöl Tuning. --Kellners-Sport --Tar-OX --Red Dot --Dæk fælge --Sportsudstødning --Alpina (skal dog have tilføjet noget forklarrende tekst inden de tyske pdf'er) --G-Power (i bunden da der ikke er noget på siden) Import. --Car Search --Biler på lager --Historier (måske lidt udtalelser fra tilfredse kunder og billeder af deres biler) Nyheder Links Salgs- og leveringsbetingelser. Mvh. Nicolaj

Guest Supermule
Besvaret

Sig til hvis jeg skal lave en side til jer, som er nem at opdatere og har "grunddesignet" tilfælles med den i har... Tjek evt. www.denmobilefrisor.dk og se hvad man kan gøre med den... Har en del andre eksempler på sider jeg har lavet...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...