Furland Skrevet October 4, 2005 Rapporter Skrevet October 4, 2005 Her en lille tvist igen på import spørgsmålene. Da jeg skal pendle minimum 39000 pr. år, dermed ikke iberegnet anden kørsel end arbejde og tilbage, så går jeg nu på jagt efter en VW Lupo 3L, men den er jo ikke den nemmeste bil at få fat i i SE (på eks. blocket.se), så her er spørgsmålet om det kan betale sig at få den importeret fra DK, så jeg ikke får en høj kilometerstand fra start. Nu er det jo så fra ny eller "nyere", så med de skrøner der er med at DK er et billigt land for biler, når man fratrækker afgifterne, er det så en bedre idé at arbejde på, end at få den hentet i Tyskland? Hilsen Thomas
BS Besvaret October 4, 2005 Rapporter Besvaret October 4, 2005 Her en lille tvist igen på import spørgsmålene. Da jeg skal pendle minimum 39000 pr. år' date=' dermed ikke iberegnet anden kørsel end arbejde og tilbage, så går jeg nu på jagt efter en VW Lupo 3L, men den er jo ikke den nemmeste bil at få fat i i SE (på eks. blocket.se), så her er spørgsmålet om det kan betale sig at få den importeret fra [u']DK, så jeg ikke får en høj kilometerstand fra start. Nu er det jo så fra ny eller "nyere", så med de skrøner der er med at DK er et billigt land for biler, når man fratrækker afgifterne, er det så en bedre idé at arbejde på, end at få den hentet i Tyskland? Hilsen Thomas Vil sige til enhver tid at det bedre kan betale sig at hente i Tyskland da momsen er lavere dernede. dvs udgangsprisen er lavere. tror også der er flere biler at vælge imellem dernede.
Guest Supermule Besvaret October 4, 2005 Rapporter Besvaret October 4, 2005 De producerer den ikke mere, så du kan ikke få den fra ny. Derved skal du ud og regne på om det kan betale sig at slås med T&S om afgiften der skal retur. Og det kan det IKKE..... Den har været oppe en del gange herinde.... Find en med et lavt km tal i tyskland.... Det er klart at foretrække! Evt smid en mail til Peter H og hør ham om han kan være behjælpelig med noget....
Johan Besvaret October 4, 2005 Rapporter Besvaret October 4, 2005 En af mine venner hev sin bil(skoda et eller andet), til sverige da hen flyttede og fik faktisk så meget tilbage af reg. afgiften at det næsten svarede til det han havde betalt for den. Det skal så siges at han havde haft den en del år og jeg slet ikke kan forstå hvorfor at man vil køre rundt i en skoda fra 1999 nu når man alligevel er flyttet til sverige...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu