Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa, Så er der blevet budt på en lejlighed = banken har sagt ja til, at vi kan flytte. Og nu skal jeg så have en ny mc. og det skal være en Aprilia RSV. Er det nogle steder andet end bytbil.com, som er gode at kigge på, hvis jeg skal finde sådan en? Og hvad koster den i forsikring? Jeg kan ikke rigtig finde en "rød tråd" i alle de indlæg der om mc forsikringer herinde. Vi skal bo i centrum af malmø. Ps. Jeg overvejer kraftigt at hente en fra England. Der kan de hentes fra 40-45.000 svkr og op efter. Mvh Fagerland

Guest Palle...
Besvaret

Du skal være opmærksom på, at der sidder andre lygter på en englænder. Den skal byttes inden den kan synes. Desuden KAN de flippe over at der står miles på speedometeret, og ikke km's. Det er ikke sikkert de gør det, men de kan flippe ud nogle gange. Din forsikring afhænger af hvad du vil ha'. Trafik-, halv- eller hel-forsikring. Men, den er dyr... +20,000 er mit gæt. De findes på www.blocket.se

Guest Palle...
Besvaret
Går de efter HK eller ccm? For jeg kunne måske "nøjes" med en Ducati 748. (har haft 996' date=' men vil gerne prøve noget nyt med V motor)[/quote'] HK, ccm og værdi af mc. Jeg har en Monster S4.... jeg fik "tilbud på op til 40.000+ i forsikring. Jeg er 36 og har kørt i 16 år uden skader !!!
Besvaret

Hejsa Fagerland udemærket valg...har selv en Tuono :-) Jeg betaler for øjeblikket 1000 SEK om måneden for halvforsikring hos Folksam. Før det betalte jeg ca. 1200 hos if. Jeg købte min fra ny i DK og importerede den til SE...sparede ca. 25 kilo /Thomas

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...