Fagerland Skrevet October 4, 2005 Rapporter Skrevet October 4, 2005 Er der nogen, som kender en god køkken butik? Lidt i stil med HTH, Svane eller kvik. /Fagerland
Guest Trine Besvaret October 4, 2005 Rapporter Besvaret October 4, 2005 Er der nogen, som kender en god køkken butik? Lidt i stil med HTH, Svane eller kvik. /Fagerland Der ligger en HTH i Fosie..og en Kvik nær ved også. www.hth.se ;) Vi har lige bestilt køkken i HTH og der var super fin service, jeg vender tilbage senere om det blev leveret rettidigt og korrekt også
Fagerland Besvaret October 4, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 4, 2005 Prisen. Er det den samme som i dk?
Guest Trine Besvaret October 4, 2005 Rapporter Besvaret October 4, 2005 Prisen. Er det den samme som i dk? Svært at sige, jeg har aldrig købt køkken i DK. Men det vil jeg tro, konceptet er ihvertfald det samme. Du får jo ikke så meget ud af at høre hvad vi har betalt... Hvis du sammenligner det priseksempler der ligger på den danske og den svenske hjemmeside så er der ingen forskel hvis du tager højde for valutakursen. Ved iøvrigt de kører med 10 % kampangnetilbud iøjeblikket...
Kasper Besvaret October 4, 2005 Rapporter Besvaret October 4, 2005 Jeg købte nogle tøjskabe hos hth i .se de kostede ca. 2/3 af den danske pris.
BS Besvaret October 4, 2005 Rapporter Besvaret October 4, 2005 Prisen. Er det den samme som i dk? Det kommer an på hvad du skal have. Det første køkken jeg fik sat op var også fra HTH og vi sammenlignede med dk også. Hvis du skal have bøg eller birk kan det ene være billigere i dk og omvendt. (bare et eksempel) så find det du skal have og undersøg i dk også.
Mohlin Besvaret October 5, 2005 Rapporter Besvaret October 5, 2005 Vi renoverar vårt hus i Danmark, och har undersökt det där med priser både på material och lön många gånger. Problemet är oftast att det kostar för mycket att köra över bron. Ett exempel är att vi skulle ha kakel (fliser) och Sverige har allmänt ett bättre utbud. Men kostnaden för att köra över bron (man skulle ju runt till lite olika leverantörer) och sen få det transporterat till Taastrup tog hela förtjänsten. Och var bøvligt...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu