Guest Lasse Skrevet October 9, 2005 Rapporter Skrevet October 9, 2005 Nu skal jeg på skatteverket her i morgen for at få mig et svensk personnr.. Men man skal vel egentligt osse tilmeldes det svenske skattesystem skal man ikke? Jeg skal vel betale noget skat i Sverige? Det må vel osse være på skatteverket så? Skal jeg så have min danske Årsopgørelse med og min sidste lønseddel? Lasse
Guest Trine Besvaret October 9, 2005 Rapporter Besvaret October 9, 2005 Nu skal jeg på skatteverket her i morgen for at få mig et svensk personnr.. Men man skal vel egentligt osse tilmeldes det svenske skattesystem skal man ikke? Jeg skal vel betale noget skat i Sverige? Det må vel osse være på skatteverket så? Skal jeg så have min danske Årsopgørelse med og min sidste lønseddel? Lasse Hej Lasse, Det går helt automatisk med flytningen. Så vidt jeg husker havde vi kun det internordiske flyttebevis, en købsaftale på vores lejlighed og vores pas med på Skatteverket. Og vi fik en selvangivelse med posten i foråret hvor der kun stod renteudgifter fortrykt på. Hvis du ikke har indtægt i Sverige skal du ikke betale skat i Sverige, det kører via en udligningsordning med Told og Skat, undskyld Skat, i Danmark.
Guest Lasse Besvaret October 9, 2005 Rapporter Besvaret October 9, 2005 Ok.. 1000 tak for hjælpen.. ;o)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu