Toft Skrevet October 11, 2005 Rapporter Skrevet October 11, 2005 Altså, hvor kan man her i landet erhverve sig en parkeringsskive? Har efterhånden været rundt på diverse tanke, Biltema osv uden held. Ekspedienterne glor på en som om man er dybt mærkelig, når man spørger hvor man så kan få en parkeringskive. Det er jo åbenbart en af livets mest "selvfølgelige" ting man bare har, men har man den ikke, så er der sgu ikke meget hjælp at hente.... Har overvejet nu at dingle forbi en politistation, og høre om de evt har en i overskud.. Men vil lige høre herinde først, om nogen ved hvor man kan få sådan en billig skodskive, som man tager frem fra skuffen når den skal bruges...? Ja, det vil sige at jeg ikke er interesseret i sådan en lam Georg Jensen skive, som permanent skal sidde i forruden og se grim ud. Nåh, anyone? :)
Guest Trine Besvaret October 11, 2005 Rapporter Besvaret October 11, 2005 Ha vi kørte også rundt som sindsyge. Gad ikke rigtig have sådan et klistermærke siddende:). Vi har hentet om mod 5 stk på Shell i Limhamn. Men de henviser faktisk til Nærpolitiet de gange de har været løbet tør. Så måske var Polísen ikke et dårligt gæt. Det er bare de der blå Malmø Stad papskiver som man kan have liggende i handskerummet.
Toft Besvaret October 11, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 11, 2005 Ha vi kørte også rundt som sindsyge. Gad ikke rigtig have sådan et klistermærke siddende:). Vi har hentet om mod 5 stk på Shell i Limhamn. Men de henviser faktisk til Nærpolitiet de gange de har været løbet tør. Så måske var Polísen ikke et dårligt gæt. Det er bare de der blå Malmø Stad papskiver som man kan have liggende i handskerummet. Tak skal du have Moerke. Jeg vil køre forbi Shell tanken i morgen, og ellers bliver det så videre til politiet hvis der er udsolgt. Er det den Shell tank der ligger på Limhamnsvägen, der ved rundkørslen?
Guest Palle... Besvaret October 11, 2005 Rapporter Besvaret October 11, 2005 Preem tankstationerne plejer at ha' dem. Der har jeg ihvertfald hentet et par stykker
Guest Trine Besvaret October 11, 2005 Rapporter Besvaret October 11, 2005 Tak skal du have Moerke. Jeg vil køre forbi Shell tanken i morgen' date=' og ellers bliver det så videre til politiet hvis der er udsolgt. Er det den Shell tank der ligger på Limhamnsvägen, der ved rundkørslen?[/quote'] Nej det er den store lige efter svinget mod Bunkeflostrand. (hvis du kommer fra ringvejen/ Danmark vel at mærke). Hyllie kyrkeväg tror jeg den hedder.
Toft Besvaret October 11, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 11, 2005 Nej det er den store lige efter svinget mod Bunkeflostrand. (hvis du kommer fra ringvejen/ Danmark vel at mærke). Hyllie kyrkeväg tror jeg den hedder. Jep ok, der var jo to muligheder, så jeg prøver den på Hyllie Kyrkoväg i morgen. Og der ligger jo desuden en politistation 100 meter fra den Shell tank der, så det ender muligvis med en succes i morgen :)
Danielsito Besvaret October 11, 2005 Rapporter Besvaret October 11, 2005 Jeg var inde i Skånes provinsbank, i Limhamn, i formiddags. Der har de også de papskiver med drejehjul, der kan lægges løst i forruden. I Sverige stiller man i øvrigt skiven til næste begyndende HALVE time. Ikke næste kvarter som i Danmark. Mvh Daniel
Guest Trine Besvaret October 11, 2005 Rapporter Besvaret October 11, 2005 Jep ok' date=' der var jo to muligheder, så jeg prøver den på Hyllie Kyrkoväg i morgen. Og der ligger jo desuden en politistation 100 meter fra den Shell tank der, så det ender muligvis med en succes i morgen :)[/quote'] He ja de nævner altid noget om en politistation når jeg henter, men har aldrig fattet hvor den egentlig ligger. Måske er det derfor de altid har nogen på lager:)
Quark Besvaret October 19, 2005 Rapporter Besvaret October 19, 2005 Kan man bruge den alm. Danske skive?
Guest Supermule Besvaret October 19, 2005 Rapporter Besvaret October 19, 2005 Ja da!!! Naturligvis.... Den kan vise klokken lige så godt som den svenske.... ;)
Danielsito Besvaret October 19, 2005 Rapporter Besvaret October 19, 2005 Kan man bruge den alm. Danske skive? Ja, det er ikke noget problem.
Guest Supermule Besvaret October 19, 2005 Rapporter Besvaret October 19, 2005 Ha jeg var hurtigst...... ;)
Danielsito Besvaret October 19, 2005 Rapporter Besvaret October 19, 2005 Ha jeg var hurtigst...... ;) Det må være DERFOR du hedder Supermule?! :th2:
Guest Palle... Besvaret October 19, 2005 Rapporter Besvaret October 19, 2005 Det må være DERFOR du hedder Supermule?! :th2: Nej, det er fordi han ser alt og er overalt. Læser og svare samtlige indlæg
Guest ThomasO Besvaret October 19, 2005 Rapporter Besvaret October 19, 2005 Yeps... et indlæg skal kommenteres af Supermule. Palle er ikke den eneste der lige må bemærke det. Behøver du altid gøre det.... det er et forum, ikke et chatboard....tråden farer konstant af sporet. Please....
Toft Besvaret October 21, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 21, 2005 Yeps... et indlæg skal kommenteres af Supermule. Palle er ikke den eneste der lige må bemærke det. Behøver du altid gøre det.... det er et forum, ikke et chatboard....tråden farer konstant af sporet. Please.... Hvis man er irriteret over en eller flere brugere her på forummet, så kan man jo evt gå ind i sin Brugerprofil, og tilføje vedkommende på sin "Ignorer liste" - Bingo, så ser man ikke flere indlæg fra den/de personer på dette forum. Bare lige en info, det er ikke noget jeg selv anvender (endnu) ;) ....i øvrigt har jeg fået en P-skive, hos den Shell tank som Moerke anbefalede, så der er ro på igen her :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu