Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

I skal passe på når i kører over broen, da der kan forekomme huller i broen, hvis den overhovede hænger sammen :laugh:pas på i er nok nød til at zoome lidt.. Godt vi skal med færgen helsingborg/helsingør frem og tilbage :laugh:

Besvaret

Netop derfor ligger jeg konsekvent i overhalingsbanen.. inderbanen er tydeligvis farlig:eek:

Guest Supermule
Besvaret

ARRRRRRGGGGH Moerke.... Så er det dig jeg blinker af hver morgen og gi'r dig fingeren fordi du ligger og sinker trafikken...... ;)

Besvaret
ARRRRRRGGGGH Moerke.... Så er det dig jeg blinker af hver morgen og gi'r dig fingeren fordi du ligger og sinker trafikken...... ;)
Hvad snakker du om???:confused: Jeg kører da hvad man må.. 110 på motorvej og 90 i tunnellen?? Hvis jeg holder en hastighed på 110 så har jeg da ret til at ligge i overhalingsbanen, har jeg ikke?
Guest Supermule
Besvaret

Nej.... Så kort kan det siges.... Bare fordi du har købt billet til broen, så har du ikke tænkt på at det koster billettillæg at få lov til at køre i overhalingsbanen??? Man betaler 15% ekstra for den ydelse hos Øresundsforbindelsen....

Besvaret

Det er nemlig rigtigt! , det er 110 over broen.. men der er godt nok mange som ikke kan læse syntes jeg nok, det er jo op til ens egen samvittighed om man vil overholde den fart som er påbudt, men jeg syntes bestemt ikke det giver ret til at blive sure på dem som rent faktisk overholder den påbudte hastighed. (nu skal jeg self ikke selv sige mig fra at give den lidt gas over broen, men ihvertfald lader jeg ikke min fartglæde gå ud over de andre).

Besvaret

Hmm jeg er vist nødt til at rode migselv ud af denne tråd. Har I åbnet linket drenge? Billederne er sat forkert sammen så det ser ud som om broen ikke hænger ordentligt sammen. (læs: inderbanerne i begge retninger forsætter ud i Øresund) derfor skrev jeg at jeg konsekvent lå i overhalingsbanen....fordi det var farligt at ligge i inderbanen.. så nej Brian det er ikke mig du giver fingeren fordi jeg blokerer overhalingsbanen.. prøv med lidt sarkasme at læse mit indlæg igen...

Guest Supermule
Besvaret

hehe Moerke... Du røg lige i.... Med begge ben... Det er GAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ fra ende til anden.... Jeg ved godt hvad du mente og jeg har klikket på linket....;)

Besvaret

Birkster1977> Tror heller ikke der ville være nogle problemer overhovedet hvis nu bare alle overholdte sin pligt om at holde sig i højre side af vejen med mindre man vil overhale og der er FRIT for bagudkørende bil. Og det er selvom det er med 20km/t eller 220km/t

Guest Supermule
Besvaret

Ja og gerne i en lidt højere opløsning næste gang... Mangler lige de sidste detaljer på huset.... :)

Besvaret
De billeder på GoogleEarth burde være realtime!! :-) Bunkeflostrand mangler da en del byggeri på det billede
De er ikke real time overhovedet.. Området omkring Vellinge er ikke blevet opdateret i 2 måneder i hvert fald... Der har været konstant overskyet på billederne... :( !
Guest Supermule
Besvaret

Ja det ser sådan ud.... :( Beklager.... Der var jeg sgutte så skarp! :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...