louisekarup Skrevet October 13, 2005 Rapporter Skrevet October 13, 2005 jeg er kommet til at trykke paaa noget paa mit tastatur, saa kan ikk skr aa og ae og oe og snabela osv, er der nogle der ved hvad jeg skal goere
BS Besvaret October 13, 2005 Rapporter Besvaret October 13, 2005 Kig nede ved dit ur i og se om du har fået slået den til engelsk tastetur. Der er sikkert en lille blå boks hvor der enten står DK eller EN.
louisekarup Besvaret October 13, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 13, 2005 jeg kan se ved klokkeslet staar der pm og am men kan ikke se den boks
mrode Besvaret October 13, 2005 Rapporter Besvaret October 13, 2005 Start -> Indstillinger -> Kontrolpanel Her skal du bare finde det der enten hedder noget med Keyboard eller noget med sprog.
BS Besvaret October 13, 2005 Rapporter Besvaret October 13, 2005 hvis det er XP så prøv engang og skrive "sprog" i søge funtionen så får du hjælp der. Vil næsten væde med det er den du har fået skiftet.
Guest jxhab Besvaret October 14, 2005 Rapporter Besvaret October 14, 2005 jeg er kommet til at trykke paaa noget paa mit tastatur' date=' saa kan ikk skr aa og ae og oe og snabela osv, er der nogle der ved hvad jeg skal goere[/quote'] Tryk ALT-SHIFT .. eller ALT-SKIFT, som det vist hedder på Dansk =)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu