skallstorp Skrevet October 13, 2005 Rapporter Skrevet October 13, 2005 Jeg körer fra Skurup hver dag ca. 06.40 Jeg samler min sön op I Svedala ca. 7.00 Sätter ham af I Kastrup og fortsätter til Hvidovre.Jeg körer hjem ca 16.00. Jeg vil ikke köre flere omveje end jeg allerede gör,men tager gerne en mere med. Benzinen er jo så hundedyr nu at det vil väre tosset at köre 2 hvis andre skal samme vej med bus og tog.
Thomas Besvaret October 14, 2005 Rapporter Besvaret October 14, 2005 Jeg körer fra Skurup hver dag ca. 06.40 Jeg samler min sön op I Svedala ca. 7.00 Sätter ham af I Kastrup og fortsätter til Hvidovre.Jeg körer hjem ca 16.00. Jeg vil ikke köre flere omveje end jeg allerede gör' date='men tager gerne en mere med. Benzinen er jo så hundedyr nu at det vil väre tosset at köre 2 hvis andre skal samme vej med bus og tog.[/quote'] Ville da mene at det ville være smart at køre 2 med de benzinpriser;)
Guest Supermule Besvaret October 14, 2005 Rapporter Besvaret October 14, 2005 Han samler jo også sin søn op... Så de er jo to.... ;) Men der er en del der pendler den vej, så mulighederne er tilstede...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu