Saint Besvaret May 5, 2006 Rapporter Besvaret May 5, 2006 Serenadgatan yuhuu bor også der Yuhuuuu jeg bor på Serenadgatan 27 har gjort det siden 15 februar 2006 :)
Kraemmer Besvaret July 15, 2006 Rapporter Besvaret July 15, 2006 Lars på 32 år. Bor på Sveagatan i Limhamn siden 1. juni.
Jakob F Besvaret July 17, 2006 Rapporter Besvaret July 17, 2006 Östra Sorgenfri Hej. Jeg hedder Jakob og er 32. Har boet sammen med Caroline på Branteviksgatan siden 1. juli '05.
cf05 Besvaret July 24, 2006 Rapporter Besvaret July 24, 2006 Claus (29) og Katrine (29) Svågertorp Siden august 2005 Er utrolig glade for at bo i Sverige
Guest Christine Besvaret July 24, 2006 Rapporter Besvaret July 24, 2006 Nå ja - vist en Malmö-tråd, men jeg møver mig lige ind alligevel.. Christine (34) og Mai (4) Fröjdenborg ved Anderslöv - 20 min. fra Malmö. Flytter på søndag. Glæder mig enormt. København er en skøn by, men jeg gider ikke al den lyd mere! Og jeg vil på græs! Jubii :-)
Gio Besvaret July 24, 2006 Rapporter Besvaret July 24, 2006 Glæder mig enormt. København er en skøn by' date= men jeg gider ikke al den lyd mere! Og jeg vil på græs! Jubii :-)Velkommen herover...jeg er sikker på i har valgt rigtigt :)
Guest Christine Besvaret July 24, 2006 Rapporter Besvaret July 24, 2006 Velkommen herover...jeg er sikker på i har valgt rigtigt :) Dét tror jeg osse! Og det er jo en rimelig let manøvre, når man kan finde svar på alt herinde. Blot ét eksempel: Den svenske stat blir foruden 300.000 Christine-penge, da jeg fandt ud af at det er en vældig god idé at vente med at flytte folkeregisteradresse indtil min lejlighed i Kbh. er solgt. Av! - Jeg var i gang med melde netop dét: adresseændring. Tusind tak til jer alle! :th2:
Gio Besvaret July 24, 2006 Rapporter Besvaret July 24, 2006 Pas på! Du ender med at falde i "så-kan-du-jo-gi-en-øl-istedet"-nettet :th2:
Guest Christine Besvaret July 24, 2006 Rapporter Besvaret July 24, 2006 Pas på! Du ender med at falde i "så-kan-du-jo-gi-en-øl-istedet"-nettet :th2: Gerne! Én - eller fire! ;)
Gio Besvaret July 24, 2006 Rapporter Besvaret July 24, 2006 Gerne! Én - eller fire! ;)Se så.... Ikke at situationen skal udnyttes - men, hvo intet vover, intet vinder *g*
BS Besvaret July 24, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 24, 2006 Gerne! Én - eller fire! ;) Tid og sted? :th2:
BS Besvaret July 24, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 24, 2006 Om 15 dage :th2: Jeg er på. Kl 21 i lufthavnen?
nchnch Besvaret July 25, 2006 Rapporter Besvaret July 25, 2006 Nå ja - vist en Malmö-tråd' date= men jeg møver mig lige ind alligevel.. Christine (34) og Mai (4) Fröjdenborg ved Anderslöv - 20 min. fra Malmö. Flytter på søndag. Glæder mig enormt. København er en skøn by, men jeg gider ikke al den lyd mere! Og jeg vil på græs! Jubii :-) Jeg siger også velkommen herover.
Toft Besvaret July 25, 2006 Rapporter Besvaret July 25, 2006 Skægt så mange (mænd) der lige skal sige hej/velkommen til Christine, men ingen har sagt noget til Claus & Katrine (cf05), som også meldte sig her i Malmö-tråden igår, fem timer før Christine?!? Der var heller ikke nogen der følte behov for at hilse på Jakob F og Lars (Kraemmer) for nyligt? Nåh, det er nok bare mig... Og hej til Claus & Katrine, og jer andre :)
nchnch Besvaret July 25, 2006 Rapporter Besvaret July 25, 2006 Skægt så mange (mænd) der lige skal sige hej/velkommen til Christine, men ingen har sagt noget til Claus & Katrine (cf05), som også meldte sig her i Malmö-tråden igår, fem timer før Christine?!? Der var heller ikke nogen der følte behov for at hilse på Jakob F og Lars (Kraemmer) for nyligt? Nåh, det er nok bare mig... Og hej til Claus & Katrine, og jer andre :) nu er jeg jo ikke lige frem en mand, men jeg vil meget ger sige velkommen herover til Claus & Katrine og Jakob F og Lars
BS Besvaret July 25, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 25, 2006 Skægt så mange (mænd) der lige skal sige hej/velkommen til Christine Så vidt jeg ser er der da kun 1? Gio... Jeg stillede mig blot i kø til fadbamserne :D
Guest Christine Besvaret July 25, 2006 Rapporter Besvaret July 25, 2006 Skægt så mange (mænd) der lige skal sige hej/velkommen til Christine, men ingen har sagt noget til Claus & Katrine (cf05), som også meldte sig her i Malmö-tråden igår, fem timer før Christine?!? Der var heller ikke nogen der følte behov for at hilse på Jakob F og Lars (Kraemmer) for nyligt? Nåh, det er nok bare mig... Og hej til Claus & Katrine, og jer andre :) Og hej Toft! ;)
Guest Christine Besvaret July 25, 2006 Rapporter Besvaret July 25, 2006 Om 15 dage :th2: Ups, om 15 dage - der har jeg Blobbeloppen hjemme og hun drikker endnu ikke øl. Men weekenden efter - fx lørdag d. 19. - er hun hos sit fædrende ophav, så det var kanske en mulighed? Dvs. hvis folk er indstillet på teenage-stilen; bajer-og-båndoptager og minus møbler i nævneværdig grad. Crashing er osse muligt; i telt, på liggeunderlag eller bare ligeud af landevejen; først til senge-mølle. - Når nu jeg ikke har valgt at placere mig centralt i Malmö. :)
MC Manden Besvaret July 25, 2006 Rapporter Besvaret July 25, 2006 Ups' date= om 15 dage - der har jeg Blobbeloppen hjemme og hun drikker endnu ikke øl. Men weekenden efter - fx lørdag d. 19. - er hun hos sit fædrende ophav, så det var kanske en mulighed? Dvs. hvis folk er indstillet på teenage-stilen; bajer-og-båndoptager og minus møbler i nævneværdig grad. Crashing er osse muligt; i telt, på liggeunderlag eller bare ligeud af landevejen; først til senge-mølle. - Når nu jeg ikke har valgt at placere mig centralt i Malmö. :) Velkommen til.... du har hermed arrangeret den første fest.. Nice done ! :th2:
claus Besvaret July 25, 2006 Rapporter Besvaret July 25, 2006 Velkommen til.... du har hermed arrangeret den første fest.. Nice done ! :th2: Ja det er god stil..... så palle mand... så skal vi vel have et par kolde....toft er vel også klar
Toft Besvaret July 25, 2006 Rapporter Besvaret July 25, 2006 så skal vi vel have et par kolde....toft er vel også klar Ja ja Juve Champ, jeg kan være klar hver 2. weekend, men den 19/8 er jeg på arb :thumbdown
claus Besvaret July 25, 2006 Rapporter Besvaret July 25, 2006 hmm skod.... det er jo ved at være et stykke tid siden..... så lynge måske....
Lynge Besvaret July 25, 2006 Rapporter Besvaret July 25, 2006 hmm skod.... det er jo ved at være et stykke tid siden..... så lynge måske.... He he jeg er altid klar på en kold, men lige den 19/8 skal jeg til bryllup på Fyn....
Gio Besvaret July 25, 2006 Rapporter Besvaret July 25, 2006 ...jeg må lige tjekke kalenderen når jeg er i DK igen. Men lyder som en super idé :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu