Jump to content

Recommended Posts

• 2 months later...
  • Svar 363
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Guest Christine
Besvaret

Nå ja - vist en Malmö-tråd, men jeg møver mig lige ind alligevel.. :rolleyes:Christine (34) og Mai (4) Fröjdenborg ved Anderslöv - 20 min. fra Malmö. Flytter på søndag. Glæder mig enormt. København er en skøn by, men jeg gider ikke al den lyd mere! Og jeg vil på græs! Jubii :-)

Besvaret
Glæder mig enormt. København er en skøn by' date= men jeg gider ikke al den lyd mere! Og jeg vil på græs! Jubii :-)
Velkommen herover...jeg er sikker på i har valgt rigtigt :)
Guest Christine
Besvaret
Velkommen herover...jeg er sikker på i har valgt rigtigt :)
Dét tror jeg osse! Og det er jo en rimelig let manøvre, når man kan finde svar på alt herinde. Blot ét eksempel: Den svenske stat blir foruden 300.000 Christine-penge, da jeg fandt ud af at det er en vældig god idé at vente med at flytte folkeregisteradresse indtil min lejlighed i Kbh. er solgt. Av! - Jeg var i gang med melde netop dét: adresseændring. Tusind tak til jer alle! :th2:
Guest Christine
Besvaret
Pas på! Du ender med at falde i "så-kan-du-jo-gi-en-øl-istedet"-nettet :th2:
Gerne! Én - eller fire! ;)
Besvaret
Nå ja - vist en Malmö-tråd' date= men jeg møver mig lige ind alligevel.. :rolleyes:Christine (34) og Mai (4) Fröjdenborg ved Anderslöv - 20 min. fra Malmö. Flytter på søndag. Glæder mig enormt. København er en skøn by, men jeg gider ikke al den lyd mere! Og jeg vil på græs! Jubii :-)
Jeg siger også velkommen herover.
Besvaret

Skægt så mange (mænd) der lige skal sige hej/velkommen til Christine, men ingen har sagt noget til Claus & Katrine (cf05), som også meldte sig her i Malmö-tråden igår, fem timer før Christine?!? Der var heller ikke nogen der følte behov for at hilse på Jakob F og Lars (Kraemmer) for nyligt? :rolleyes::laugh: Nåh, det er nok bare mig... Og hej til Claus & Katrine, og jer andre :)

Besvaret
Skægt så mange (mænd) der lige skal sige hej/velkommen til Christine, men ingen har sagt noget til Claus & Katrine (cf05), som også meldte sig her i Malmö-tråden igår, fem timer før Christine?!? Der var heller ikke nogen der følte behov for at hilse på Jakob F og Lars (Kraemmer) for nyligt? :rolleyes::laugh: Nåh, det er nok bare mig... Og hej til Claus & Katrine, og jer andre :)
nu er jeg jo ikke lige frem en mand, men jeg vil meget ger sige velkommen herover til Claus & Katrine og Jakob F og Lars
Besvaret
Skægt så mange (mænd) der lige skal sige hej/velkommen til Christine
Så vidt jeg ser er der da kun 1? Gio... Jeg stillede mig blot i kø til fadbamserne :D
Guest Christine
Besvaret
Og hej Toft! ;)
Guest Christine
Besvaret
Om 15 dage :th2:
Ups, om 15 dage - der har jeg Blobbeloppen hjemme og hun drikker endnu ikke øl. Men weekenden efter - fx lørdag d. 19. - er hun hos sit fædrende ophav, så det var kanske en mulighed? Dvs. hvis folk er indstillet på teenage-stilen; bajer-og-båndoptager og minus møbler i nævneværdig grad. Crashing er osse muligt; i telt, på liggeunderlag eller bare ligeud af landevejen; først til senge-mølle. - Når nu jeg ikke har valgt at placere mig centralt i Malmö. :)
Besvaret
Ups' date= om 15 dage - der har jeg Blobbeloppen hjemme og hun drikker endnu ikke øl. Men weekenden efter - fx lørdag d. 19. - er hun hos sit fædrende ophav, så det var kanske en mulighed? Dvs. hvis folk er indstillet på teenage-stilen; bajer-og-båndoptager og minus møbler i nævneværdig grad. Crashing er osse muligt; i telt, på liggeunderlag eller bare ligeud af landevejen; først til senge-mølle. - Når nu jeg ikke har valgt at placere mig centralt i Malmö. :)
Velkommen til.... du har hermed arrangeret den første fest.. Nice done ! :th2:
Besvaret
Velkommen til.... du har hermed arrangeret den første fest.. Nice done ! :th2:
Ja det er god stil..... så palle mand... så skal vi vel have et par kolde....toft er vel også klar :fight:
Besvaret
hmm skod.... det er jo ved at være et stykke tid siden..... så lynge måske....
He he jeg er altid klar på en kold, men lige den 19/8 skal jeg til bryllup på Fyn....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...