Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hey, Som en lille hobby it-arkitekt, skal jeg i gang med at sammensætte en optimal pakke bestående af TV, Telefon (Dansk & Svensk) samt Bredband. Nogen der kan fylde spg.tegnene nedenfor ud? TV: Comhem Telefon (Dansk): RedSpot Telefon (Svensk): ?? Bredbånd (2-8mb): Glocalnet bredband 8? - erfaringer?? taks

Guest Supermule
Besvaret

Hvad med BBB??? Bredbandsbolaget?? De har det hele i en pakke... Kan TDC levere hos dig, så er det sveriges billigste bredbånd pt. Så jeg ville gøre sådan her: TV=Boxer Telefon=redspot IP Svensk tlf= nej Bredbånd=TDC.se

Besvaret

Hvad med BBB??? Bredbandsbolaget?? -- BBB ser da lidt dyre ud - mindst lige så dyre som comhem og dem har vi allerede indbygget i væggen. De har det hele i en pakke... Kan TDC levere hos dig, så er det sveriges billigste bredbånd pt. -- men jeg har hørt meget dårligt om dem. Så jeg ville gøre sådan her: TV=Boxer Telefon=redspot IP Svensk tlf= nej -- man skal vel næsten bruge et svensk tlf. nummer i sverige ik'? Bredbånd=TDC.se Men tak for tippet! - Andre der vil give deres B7 med?

Besvaret

Internet: Har selv kigget lidt på TDC.se, men indtil videre holder jeg mig til BBB. Det funger perfekt og hastigheden er også bedre end Comhem, dog til en lidt højere pris. BBB tildbyder også fast IP-adresse, hvilket jeg lægger stor vægt på. Jeg har aldrig hørt om 'Glocalnet' .. TV: Aner det ikke, se aldrig andet end DR og TV2. IP-telefoni: Har selv Telefin, men da det er mere ustabil end Told & Skat er kundevendt, er jeg ved at skifte til RedSpot. Telefoni: Hvis din udbyder ikke forlanger telefonabonnement og du har fungerende IP-telefoni, er der intet som taler for oprettelse af telefonabonnement. Jeg har dog selv abonnement, da jeg kun vil spare ganske lidt ved at opsige det.

Besvaret
Jeg har også et svensk nummer (smat et dansk)' date=' da det er meget praktisk i sverige.[/quote'] Hvis man har en stor svensk omgangskreds vil det sandsynligvis være en fordel at have et svensk nummer (evt. svensk IP-telefoni), da ellers skal svenskerne ringe til udenlandsk nummer.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...