repeat Skrevet October 17, 2005 Rapporter Skrevet October 17, 2005 Kan ikke gennemskue teksten på www.vv.se Måske er mit "svenske" ikke så godt som jeg troede:-) Håber der er nogen herinde der kan hjælpe mig. Min kæreste og jeg er flyttet her til Sverige for ca 1½ måned siden. Og hun vil gerne have sin bil med herop. Hun er fra Polen og det er bilen selvfølgelig også:-). Vi har bestilt tid til en besigtning. Er der andet vi skal gøre for at vi kan få den indregisteret??
larscph Besvaret October 18, 2005 Rapporter Besvaret October 18, 2005 Næh, det burde være det. Så møder i op, får bilen synet og efter nogen dage kommer nummerpladerne og svensk reg. attest med posten. Husk at medbringe den polske reg. attest, som de beholder. Derudover skal I selvsagt også ha' forsikring for at kunne påställe bilen og dermed må køre i den med de nye svenske nummerplader.
repeat Besvaret October 18, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 18, 2005 OK, tak skal du have. Troede måske at man skulle have sendt en ansøgning ind til vejverket. Men så er det altså synet som sender de papirer ind?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu