Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa. Er der andre end mig som har modtaget et parkeringskort for parkeringspladsen ved Axel Danielssonsväg, der hvor de er ved at grave det halve af parkeringspladsen om? Jeg undre mig over at jeg ikke har fået henvsninger til hvor jeg ellers skal parkere og har her til morgen fået en bøde for at parkere langs med parkeringspladsen (dog med kortet i viduet)?! Er det nogen som ved hvor man ellers kan parkere under ombygningen? (som desværre varer ved en uge endnu). Kan det svare sig at klage over sådan en både, da jeg jo i princippet har betalt for at parkere inde på pladsen?

Besvaret
Kan det svare sig at klage over sådan en både' date=' da jeg jo i princippet har betalt for at parkere inde på pladsen?[/quote'] Prøv....men du burde jo nok have holdt inde på pladsen, og ikke langs den :p . Jeg tror det eneste de kan gøre, er at godtgøre dig for den periode du ikke kan holde der - og din bøde må du selv klare dig ud af. Det er et gæt - men nok et realistisk ét.
Besvaret

Tjae, jeg er helt med på nu at jeg ikke kan holde der igen, men spørgsmålet er så hvor jeg så skal parkere, der er ikke rigtigt kommet nogen instruktion til hvor jeg så skal holde eller hvor det parkeringskort er gyldigt henne, jeg troede det var gyldigt på samme område. Men jeg tager kontakt til min bolig-forening når jeg kommer hjem / derefter parkeringsvagten ;-/

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...