Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nogen der har fløjet til Kiruna og kender til en lufthavnsbus til Gällivare? (Skal lige siges det er i nord nord Sverige). Kan absolut intet finde på nettet. Har fundet noget fra Kiruna C til Gällivare, men inte lufthavnen hvor jeg har fået af vide der også skulle være en. http://www.ltnbd.se/braveta/braveta.html Og tog trafikken er det ikke SJ der styrer men Connex: http://www.connex.info/ConnexTemplates/Page____1615.aspx

Besvaret

Det er underligt... Jeg flyver på mine bonuspoint og der giver SAS ikke muligheden for at flyve til Gällivare. *lol*... søgte lige på ruten og får fejlen: "Den valda destinationen eller linjen är tyvärr ogiltig för denna produkt" Skal vist lige ha en ordbog frem

Besvaret

Märkeligt fordi jeg netop har set at SAS flyver feks. fra Köbenhavn til Gällivare. SAS Total pris for 1 rejsende : DKK 1.743 Dato Tid Fra by Dato Tid Til by 02/11-05 13:05 København 02/11-05 14:15 Stockholm Arlanda 02/11-05 19:00 Stockholm Arlanda 02/11-05 20:35 Gällivare Pris for 1 voksen 1485 + 258 skatter total : DKK 1.743

• 2 months later...
Guest bengt gilbert
Besvaret

Det är riktigt att SAS flyger från Kastrup till Gällivare men inte från Stockholm till Gällivare. Det är ett annat bolag som flyger från stockholm till Gällivare. Du kan åka buss från Kiruna airport till Kiruna tågstation men inte till Gällivare. Det är nästan 10 mil! Det går tåg sen från Kiruna till Gällivare-två gånger om dagen! Det är riktigt att det är nord om nord i sverige. där reser inte så många så ofta. Vill du ha tips om Gällivare? a gott på dig där är nu 26 grader kallt! Hilsen Bengt Gilbert

Besvaret

Hej Bengt, Tak for det. Jeg har dog imidlertidig været i Gällivare allerede. Jeg fløj til Kiruna og tog en bus derfra. Der var nu ikk -26c da jeg var deroppe men koldt. Og ski sæsonen var lige startet så fik stået lidt på snowboard.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...