Guest Anja Skrevet October 23, 2005 Rapporter Skrevet October 23, 2005 Vi vil gerne flytte til Malmø og stifte familie, så har kigget lidt rundt på bovision, hemnet, mettelykkenbostad og alltombosatd, men det er lidt svært at finde et lille hus tæt på trafikåre(har ikke kørekort) til København. Er der nogen der kan anbefale et område at bo i samt evt. nogle links til nogle sider med huse? på forhånd tak Anja
Thomas Besvaret October 23, 2005 Rapporter Besvaret October 23, 2005 der er tonsvis af info herinde, har du prøvet at søge!!!
ccdj Besvaret October 23, 2005 Rapporter Besvaret October 23, 2005 Vi vil gerne flytte til Malmø og stifte familie, så har kigget lidt rundt på bovision, hemnet, mettelykkenbostad og alltombosatd, men det er lidt svært at finde et lille hus tæt på trafikåre(har ikke kørekort) til København. Er der nogen der kan anbefale et område at bo i samt evt. nogle links til nogle sider med huse? på forhånd tak Anja Hej Anja jeg ville mene at de fleste steder i Malmö, er til at komme fra og til uden bil! Det du kan bruge er Hemnets kort søge funktion og evt. www.skanetrafiken.se og planlægge en rute fra et objekt til tætteste station. Derved kan du få et indtryk af forventet transport tid. Nu skriver du "lille hus"......... alt er jo relativt, det kommer jo også an på hvor mange penge i kan lægge :D ellers er der jo også togforbindelser fra bla. Lund, Landskrona, Svedala, Skurup osv. held og lykke med det ;) smil fra Christina
Guest Anja Besvaret October 23, 2005 Rapporter Besvaret October 23, 2005 tak for svar, jeg vil kigge på skånetrafikkens hjemmeside med det vuns! Anja
Miss W Besvaret October 23, 2005 Rapporter Besvaret October 23, 2005 Hej Anja, De boligsider du nævner (hemnet og bovision) er også de mest gængse. Det er bare om at lede igennem. Et godt råd er også at køre over og kigge dig omkring - både på områder og boliger. Min kæreste og jeg har selv lige været igennem møllen og er nu ved at sætte underskrift på vort drømmehus i Trelleborg - men vi har også set vores del af mindre heldige boliger. Priserne er ikke længere helt i bund i Sverige - men der er stadig guld at finde. Held og lykke med boligjagten. Smil, Winnie
Guest Anja Besvaret October 24, 2005 Rapporter Besvaret October 24, 2005 Hej Anja, De boligsider du nævner (hemnet og bovision) er også de mest gængse. Det er bare om at lede igennem. Et godt råd er også at køre over og kigge dig omkring - både på områder og boliger. Min kæreste og jeg har selv lige været igennem møllen og er nu ved at sætte underskrift på vort drømmehus i Trelleborg - men vi har også set vores del af mindre heldige boliger. Priserne er ikke længere helt i bund i Sverige - men der er stadig guld at finde. Held og lykke med boligjagten. Smil, Winnie tak for rådene :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu