Persille Skrevet October 24, 2005 Rapporter Skrevet October 24, 2005 Hejsa, er der nogen af jer der kender Bulltofta Kött? (www.bulltoftakott.se) De reklamerer ganske ihærdigt i radioen og div. lokalaviser, og deres tilbud på kød som storkøb ser rimelige ud. Men hvis nogen har handlet der og har erfaringer de vil dele ud af vil jeg da gerne høre dem inden jeg selv begiver mig derud!
Guest Supermule Besvaret October 24, 2005 Rapporter Besvaret October 24, 2005 Det er helt fantastisk... Han er svensk med noget dansk familie. Så han er glad for danskere.... :) Kødet er HELT iorden. Har købt en del entrecôte derude, samt en masse tilbehør. Har absolut ikke været skuffet...
Sach Besvaret October 24, 2005 Rapporter Besvaret October 24, 2005 Hej Jeg bor næsten lige ved siden af slagteren, har dog kun prøvet ham en gang men det var godt. Hver dag er der masse af mennesker, så man skal lige passe på bildørene, når man svinger ud og ind med jernhesten. Han har også et godt ry blandt de lokale. Udbuddet er dog ikke så stort som man er vant til det fra en dansk slagter.
Jette Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 websiten Hejsa, er der nogen af jer der kender Bulltofta Kött? (www.bulltoftakott.se) De reklamerer ganske ihærdigt i radioen og div. lokalaviser, og deres tilbud på kød som storkøb ser rimelige ud. Men hvis nogen har handlet der og har erfaringer de vil dele ud af vil jeg da gerne høre dem inden jeg selv begiver mig derud! Jeg har et par gange prøvet det link du sendte med, men der kommer ikke noget op på siden, den er blank...... :( Jette
Persille Besvaret October 25, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 25, 2005 Jeg har et par gange prøvet det link du sendte med, men der kommer ikke noget op på siden, den er blank...... :( Jette Hmmm... jeg har lige selv klikket på det, og det virker, selv i Mozilla, så jeg har ikke umiddelbart en god forklaring
Guest carspar Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 Jeg kender den ikke men jeg plejer at storhandle i Martin Olsson og det er også i Bulltofte overfor VW. http://www.martinolsson.se/
Jette Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 Jeg kender den ikke men jeg plejer at storhandle i Martin Olsson og det er også i Bulltofte overfor VW. http://www.martinolsson.se/ Kan man handle der som privatperson? Jette
Guest carspar Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 Ja det gör jeg altid, du siger bare at du ikke har et kort så slår de det ind som diverse i stedet på en konto til et firma, og du betaler kontant incl moms. Oksemörbrad (brasisiensk) til 124 skr pr kg. det er fint for mig.
Jette Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 Ja det gör jeg altid, du siger bare at du ikke har et kort så slår de det ind som diverse i stedet på en konto til et firma, og du betaler kontant incl moms. Oksemörbrad (brasisiensk) til 124 skr pr kg. det er fint for mig. Tak for tippet - det er alletiders. Jette
torben Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 Hmmm... jeg har lige selv klikket på det' date=' og det virker, selv i Mozilla, så jeg har ikke umiddelbart en god forklaring [/quote'] Hej Persille.. Linket virker her. :th2: http://www.bulltoftakott.se/#
Jette Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 Hej Persille.. Linket virker her. :th2: http://www.bulltoftakott.se/# så må det være i min windows det ikke virker. Siden kommer frem, der står "udført" i nederste venstre hjørne, men der er kun en blank hvid side.. :( det er måske fordi de vil have jeg skal besøge butikken :) Jette
Maria Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 Det virker altså heller ikke hos mig. Så nu bliver man jo lidt nysgerrig.
Guest Supermule Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 Brizz.... Tættere på Julemanden end de fleste.... ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu