credde Skrevet October 24, 2005 Rapporter Skrevet October 24, 2005 Hej, Af ren nysgerrighed, er der nogen som ved, hvad der er sket med Bilsmedjan i Lund, de er ikke listet mere i Bytbil (er nysgerrig fordi jeg købte min første bil i Sverige der). Peter H. -> det ved du måske noget om?
Smølfine Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 Hej Credde, Min kæreste og jeg har også købt vores ene bil hos Bilsmedjan i Lund. Vi har forsøgt at skrive til dem uden at få svar tilbage - men dog ikke prøvet at ringe. Jeg har for nogle måneder siden set på Hemnet at huset deroppe var til salg, så mon ikke de har lukket butikken indtil de får etableret sig et andet sted??
Peter H. Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 Lyder lidt vildt at lukke helt ned,hvis han skal starte op igen ...:)
Smølfine Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 Enten det - eller også har de vel lukket helt??
Peter H. Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 Smölfine: han havde nästen de samme biler som os ,men hans priser var bare lidt dyre så det kan väre han har givet op :):) Joke ...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu