Homer Skrevet October 24, 2005 Rapporter Skrevet October 24, 2005 Er der mon nogen herinde der har erfaringer med dem? gode/dårlige/neutrale... :thumbdown
Peter H. Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 Jeg kender jens rigtig godt.. flinke drenge de har köbt nogle biler af mig :):) Hvad skal du da ha ??
Homer Besvaret October 25, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 25, 2005 Overvejede at bytte S6'eren ud med den sorte Touarag - jeg flytter jo snart ud for enden af en lang markvej, og jeg tror frihøjden i S6'eren ikke rækker, når der er faldet mere end 5 cm. sne... :)
csa Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 Har en kammerat der har købt en del derude, og han vender tilbage hver gang pga deres gode service
Peter H. Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 CSA: det er da först nu han har fået en butik :)... homer: tror det er en kundebil da den står på en privat person... Ellers kan du jo bare stille din tilsalg hos mig :):)
Homer Besvaret October 25, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 25, 2005 homer: tror det er en kundebil da den står på en privat person... Ellers kan du jo bare stille din tilsalg hos mig :):) Tja, men jeg gider bare ikke at vente på at den bliver solgt - vil heller bytte, betale hvad det koster, og så komme videre i teksten.. :o
Peter H. Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 Homer: Oki du har kassen :):):)
Homer Besvaret October 25, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 25, 2005 Homer: Oki du har kassen :):):) Nææh, hvis jeg havde kassen ville jeg beholde S6'eren og købe en Touareg! Men du arbejder vel heller ikke gratis?? :D
Peter H. Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 Homer: jo nästen, når det er for dig :):)
Guest Trinity Besvaret October 28, 2005 Rapporter Besvaret October 28, 2005 Kan VARMT anbefale Autoprestanda... Har handlet en del biler med Jens og har altid modtaget en super service. Både før, under og efter handlen. Han vender tilbage, han er til at regne med, deres biler er 100% i orden og de har fået et rigtig fint og seriøst showroom i Lund. Har netop købt en Porsche Cayenne Turbo af ham så sent som for et par dage siden og endnu engang er alt gået som smurt. Tag op og tal med ham... De varmeste anbefalinger herfra! :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu