Guest Supermule Skrevet October 25, 2005 Rapporter Skrevet October 25, 2005 Jeg skal ha' opgraderet min firmware på en switch... Den kan bruge enten Xmodem eller TFTP... Jeg er som et vuggestuebarn i den afdeling af IT universet, så hvis der var en haj herinde der evt. kunne guide mig igennem, så ville den være lige i vinkel... Switchen er iøvrigt en HP2524 alias J4813A.
Malezar Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 Det er ikke bare lige sådan at guide dig. Men hvis du har en manual, ville jeg nok råde dig at bruge Xmodem. TFTP kan kræve at du skal installere/konfigurere en server. Xmodem er et kabel fra din pc til din switch. Og så skal du bruge Hyperterminal som er Start->Programmer->Tilbehør->Kommunikation... Det er vist lige det eneste jeg kan guide dig hen imod uden at vide noget om selve switchen.
Guest Supermule Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 Det er helt ok... Har lige fikset det... Hentede Solarwinds TFTP server. Nem at bruge... Så den er helt i vinkel!! :)
DMJ Besvaret November 2, 2005 Rapporter Besvaret November 2, 2005 Ja, det går noget hurtigere med TFTP end Xmodem :D
Guest jxhab Besvaret November 3, 2005 Rapporter Besvaret November 3, 2005 Nemli ja!!! :) Bare .. (Ja jeg er jo lidt miljøskadet), sørg for at den ikke kører aktivt på din PC mere. Altså TFTP serveren..
Guest Supermule Besvaret November 3, 2005 Rapporter Besvaret November 3, 2005 Den bliver lukket manuelt ned efter hvert upload af x.rom filer...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu