Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Iflg. Øresundsbron har de udført vedligeholdelsesarbejde i tunnelrøret i retning mod Danmark. I morgen bliver det samme situation - fordi tunnelrøret mod Sverige skal have samme tur. Stoppet i morges skyldtes angiveligt omlægning af trafikken fra 1 rør til 2 rør. Citat fra Øresundsbron start I forbindelse med vedligeholdelsesarbejde er der trafikrestriktioner i Øresundstunnelen følgende nætter: Onsdag den 26. oktober klokken 21.00 lukkes det nordlige tunnelrør (i retning mod Danmark). Trafikken føres derefter i begge retninger i det sydlige tunnelrør med hastigheden nedsat til 70 km/t. Den normale trafik genoptages torsdag den 27. oktober klokken 06.00. Torsdag den 27. oktober klokken 21.00 lukkes det sydlige tunnelrør (i retning mod Sverige). Trafikken føres derefter i begge retninger i det nordlige tunnelrør med hastigheden nedsat til 70 km/t. Den normale trafik genoptages fredag den 28. oktober klokken 06.00. I forbindelse med omlægning af trafikken til kørsel i begge retninger i det ene tunnelrør og efterfølgende genoptagelse af normal kørsel, vil Øresundsbron være lukket for al trafik i cirka 10 minutter henholdsvis kl. 06.00 og kl. 21.00 de pågældende dage. Citat fra Øresundsbron slut

Besvaret

Jeg holdte i kø nede kort før tunlen. pludselig lukkede de både for til/fra sverige altså begge tunlerne så stod alt stille. Og som altid kom der en i...t blæsende jeg mener blæsende i sin audi forbi de 5 km kø eller hvad var der. på trods af der var kørsel forbudt i overhalingssporet og 50km/t i kø sporet som stod stille.. hvad sker der for sådan folk??? Jeg troede først det var politi eller noget men, nej bare hr. jønson som ikke kunne vente i køen som alle andre. Der var ikke rigtig noget og se med at der skulle være noget uheld, så de har nok fået det rydet op hurtigt.

Besvaret

Deter sgu ikke altid lige let at "overholde" tavlerne på broen. Ofte er der nedsat hastighed til 70 eller 90 km/t uden nogen grund overhovedet. De sidder vist og sover i det kontrolrum, og råber man "ulv" tilstrækkeligt mange gange, er der ingen der hører det til sidst... :confused:

Besvaret

Joooo men stadig, af alle de forprogrammeret ting de kunne vælge at der kan stå på skiltet så vælger de Broløb...................jeg tror at de har holdt julefrokost igår

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...