elpedro Skrevet October 27, 2005 Rapporter Skrevet October 27, 2005 Hej allesammen Ja så har vi sgu fået købt hus. 120m2 rækkehus i Friluftstaden ved Marietorps Allé, så det kunne vist ikke være meget bedre (for os). Det er først med overtagelse den 3/3, så der er desværre lang tid til, men økonomisk var det fordelagtigt. Nå, men ville bare lige bruge anledningen til at sige tak for de mange svar, og alle de gode råd jeg har fundet herinde. Det hjælper sgu meget når man starter ud som nysgerrig, og ender som malmöit... Nu skal man så bare have fundet ud af alt det praktiske med CPR osv... Men der ligger vel nogle svar og lurer herinde... Vi melder os ind i kajakklubben til foråret, så det kan være vi ser nogen af jer der. Go weekend
Gio Besvaret October 28, 2005 Rapporter Besvaret October 28, 2005 elpedro: Muy bien, senõr....og velkomen herover, når dén tid kommer. Vedr. kajak-klubben, så er jeg også selv sulten...og venter på at høre mere om deres kurser til foråret. Jeg har jo ikke padlet så meget som en my i en autoriseret hav-kajak *g*
elpedro Besvaret October 28, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 28, 2005 Jo tak. Jeg har dog ligget og padlet op og ned ad kysten nord for Kbh hele sommeren i turkajakker, og roet lidt på Fyn og en smule i Canada. Men glæder mig til at komme igang med havkajakker også (så vidt jeg forsted har MKK båge tur- og havkajakker). Det er forøvrigt en fed kajak-bro de har lavet ved dæmningen ind til havnen ved Bo01. Sådan noget fint noget har jeg endnu ikke set nogen steder i Kbh :-)
Jette Besvaret October 28, 2005 Rapporter Besvaret October 28, 2005 Señor Elpedro Felicidades med det nye hus! Held og lykke på den anden side, når I når der til. Tak for tippet om hav-kajak. Venlig hilsen Jette
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu