Thomas Skrevet October 28, 2005 Rapporter Skrevet October 28, 2005 På onsdag den 2 november kl. 08,55 skal jeg have synet min bil i Simrishamn, og der søger jeg en der kan køre min bil for mig, da jeg ikke selv kan køre! Skulle der være en der har fri den dag og have lyst til at køre mig og min bil en længere tur, vil jeg være meget glad... Skal lige siges at det er en Chevy Van og man må gerne være van til aut. gear!
BS Besvaret October 28, 2005 Rapporter Besvaret October 28, 2005 Var det det nærmeste sted du kunne få syns tid? det var da godt nok langt væk Kan desværre ikke hjælpe selvom det kunne have været en hyggelig tur :-)
ccdj Besvaret October 28, 2005 Rapporter Besvaret October 28, 2005 Er lige nysgerrig hvorfor kan du ikk' selv kører Thomas?? smil fra Christina
Jønsson Besvaret October 28, 2005 Rapporter Besvaret October 28, 2005 På onsdag den 2 november kl. 08,55 skal jeg have synet min bil i Simrishamn, og der søger jeg en der kan køre min bil for mig, da jeg ikke selv kan køre! Skulle der være en der har fri den dag og have lyst til at køre mig og min bil en længere tur, vil jeg være meget glad... Skal lige siges at det er en Chevy Van og man må gerne være van til aut. gear! Jeg kan godt gi' den en spand kul.... :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu