Krogh Skrevet October 30, 2005 Rapporter Skrevet October 30, 2005 Bruger svenske ejendomsmæglere ikke salgsopstillinger som man kender det fra DK ? Jeg spørger fordi det er lidt svært at lige smutte over og kikke på et EVT hus når man bor i Jylland.
larscph Besvaret October 30, 2005 Rapporter Besvaret October 30, 2005 Naeh - nej - ikke generelt. Men de har dog normalt ret gode beskrivelser på nettet. Hvad er det du savner?
Krogh Besvaret October 30, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 30, 2005 jeg savner lidt oplysninger om forbruget af vand og varme ect.. jeg savner også plantegning og husets generelle stand.
larscph Besvaret October 31, 2005 Rapporter Besvaret October 31, 2005 Jaeh.. Forbrug mm - der har de vist nok en kalkule man kan få udleveret. Med hensyn til plantagning - er det mere undtagelsen end reglen syntes jeg, at det overhovedet findes. Stand, der er normalt heller ikke oplyst meget med mindre du falder over en der er "deklareret". Det er købers opgave at gennemgå huset mht stand. Men hvis du ringer til mægleren og forklarer at du er langt væk, vil de nok være behjælpelige med svar på generelle spørgsmål tror jeg.
Miriam Besvaret October 31, 2005 Rapporter Besvaret October 31, 2005 Hmm af alle de huse vi har kigget på fik vi da både en opstilling, og i dem alle var der en plantegning.Mine forældre har også lige købt, og de fik det da også. Så jeg tror det kommer an på mægleren.
Miriam Besvaret October 31, 2005 Rapporter Besvaret October 31, 2005 Forbrug kan du se på driften, men du er nød til at høre mægleren hvad der er lagt i det beløb, da det er forskellige ting man tager med. Vand, el, og afhentning af skrald er dog det mest normale.
larscph Besvaret October 31, 2005 Rapporter Besvaret October 31, 2005 Hmm af alle de huse vi har kigget på fik vi da både en opstilling' date=' og i dem alle var der en plantegning.Mine forældre har også lige købt, og de fik det da også. Så jeg tror det kommer an på mægleren.[/quote'] Hmm.. Ja okay. Så var det nok "bare" fordi vi kigge på alle de dér landejendomme, der fik man et matrikelkort med markering af hvad der er skov, hvad der er mark og en lille sort klat, som er huset i stedet. Det er selvfølgelig også en SLAGS plantegning ;)
Krogh Besvaret October 31, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 31, 2005 1000 Tak for de hurtige svar :th2: Det er alle tiders med sådan et forum her.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu