louisekarup Skrevet November 2, 2005 Rapporter Skrevet November 2, 2005 hej handymænd igen igen..... nu har jeg brug for en stabler som kan lånes eller noget i den stil - det er fordi at vi får en masse belægningssten fra DK men der er ikke en palleløfter på lastbilen så det skal vi ud og have fat i , er der nogle der ved hvor man kan få det?
BS Besvaret November 3, 2005 Rapporter Besvaret November 3, 2005 En stabler eller en palleløfter? For der er forskel. Prøv evt i bauhaus eller andre byggemarkeder om de har noget de lejer ud. Det er mit bedste bud. Men sikke da en vognmand der ikke har en palleløfter
Thomas Besvaret November 3, 2005 Rapporter Besvaret November 3, 2005 hej handymænd igen igen..... nu har jeg brug for en stabler som kan lånes eller noget i den stil - det er fordi at vi får en masse belægningssten fra DK men der er ikke en palleløfter på lastbilen så det skal vi ud og have fat i , er der nogle der ved hvor man kan få det? Så skal i nok også lige have fundet ud af om han har lift på bilen, for det lyder som det er en trækker der kommer og de kører nemlig hverken med lift eller palleløfter! Og så skal i nok aflæsse med håndkraft:) For en stabler er ikke noget man køber til under 25000. Og er der ingen lift på , kan i ikke bruge en palleløfter!
Guest michaelbo Besvaret November 3, 2005 Rapporter Besvaret November 3, 2005 Han ka vel tippe dem af ... hehe
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu