Homer Skrevet November 4, 2005 Rapporter Skrevet November 4, 2005 Jeg har fået et godt tilbud på Dunlop Super Sport Race dæk... Kan ikke rigtig finde nogle tests hvor de er med.. Er der nogen der kender dækket? Godt/dårligt/noget? :)
Guest Supermule Besvaret November 4, 2005 Rapporter Besvaret November 4, 2005 Jeg kan slet ikke finde den model på Dunlops hjemmeside...
credde Besvaret November 4, 2005 Rapporter Besvaret November 4, 2005 Jeg kender ikke lige ovenstående dæk personligt, men jeg googlede lige og fandt nedenstående: http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Dunlop&tireModel=SP+Super+Sport+Race Ikke en direkte test, men lidt reviews af købere. Personligt har jeg altid haft gode oplevelser med Dunlop dæk (både på min TT og A4-eren).
Homer Besvaret November 4, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 4, 2005 Hmmmm - "lugter" lidt af banedæk, men kan man ikke kategorisere vejen fra Vellinge til Østerbro som en bane mon?? :D
Peter H. Besvaret November 4, 2005 Rapporter Besvaret November 4, 2005 Homer: hvis det er et R däk dur det ikke i regnvejr. du skal ha 4 alm däk bad i hvis det skulle begynde at regne :):)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu