Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Hej maria. Vi overtager det d.5/12, men vi skal lige have lavet en masse inde vi flytter ind,håber på at flytte omkring 1/2-06. okay er det tæt på? har ikk helt styr på vej navnene endnu.

Besvaret

Vi brugte ca 1 mdr på at flytte ind. (Vi har 2 katte som lige skulle have deres pas og vaccinationer iorden først.)Og så laver vi lidt ved huset når vi har tid og råd. Det tager ca 10min at gå hen til jer fra os. Jeres vej ligger meget tæt på centret, og togstationen.

Besvaret

Okay det jo tæt på så, så kan det jo være at vi ses? hvor gamle er i og hva laver i? Vi har os en lille hund der lige skal igennem alt det først :( Min kæreste er elektriker og jeg læser til ejendomsmægler

Besvaret

Hej Stine. Vi er begge 25 (næsten-jeg om et par uger). Johan arbejder for et kurerfirma, og jeg er salgsassistent i en smykkeforretning. Det er næsten synd for dyrene med alt det de skal igennem. Vores tog det heldigvis pænt.

Besvaret

Hej Maria. okay så vi nogenlunde jævnalderne.. Det var fedt,håber vores tar det lige så pænt. Har et spørgsmål, skulle i aflevere årsopgørelse,lønseddler, ansættelses kontrakt og om i var i RKI da i skulle godkendes af andelsforeningen?

Besvaret

Hej Stine Det du skal gøre er at gå ind på RKI's hjemmeside og sende dem en mail, hvor du beder dem om at sende dig en udtalelse om hvorvidt du/ i er registreret. Det eneste du skal oplyse dem om er dit navn samt adresse i DK. Dernæst går der 1-2 uger og du vil modtage et brev. Du skal ikke oplyse dem dit cpr.nr. Desuden skal du ikke ringe til dem, fordi de må ikke oplyse dig om det via telefonen. (det siger de ihverfald)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...