Miss W Skrevet November 11, 2005 Rapporter Skrevet November 11, 2005 Hej, Lad mig starte med at sige at jeg har, som nogle af jer garvede folk på det site gerne pointerer, forsøgt mig med søgefunktionen først. Men der findes intet på dette emne (sjovt nok - he he) og derfor tillader jeg mig at poste et indlæg om påfuglene i Trelleborg. :) Min kæreste og jeg har købt et hus i Trelleborg og som I sikkert ved går hus- og lejlighedssalg jo ret stærkt nogle gange. Dette betyder at vi ikke har været i Trelleborg utallige gange inden underskrift, men et par gange er det da blevet til. Nuvel - der presser sig imidlertid et spørgsmål på ang. de der påfugle som render frit rundt i Stadsparken. Vi gik en tur gennem den og grinede og synes det var hyggeligt - men da vi kom ned til banken, hvor vi skulle have møde, nævnte vi sådan lidt casual at vi synes det var hyggeligt. Vor flinke bankdame grinede så lidt og sagde - "jaaah, vi er nu mange som synes der er lidt for mange af dem". Jeg må indrømme at vi siden lagde mærke til, og slet og ret studsede over, at vor genbo havde en 4-5 hunner rendende rundt i sin have. En anden dag, da vi gik en runde i kvarteret, så vi et par stykker i en andens have. Nu er det lige at jeg tænker - øhhhh... er der nogle er jer som kender til det med påfuglene? Kommer de sådan frit flyvende og ind i folks haver? Det hus vi har købt ligger ca. 5 min gang fra Stadsparken, så det er jo ganske tæt på - men alligevel... eller? Ha ha - jeg ser det ikke umiddelbart som et problem, vil bare lige høre om der er nogle af jer andre der kender til fænomenet og kan bidrage med lidt info. Man kan vel altid tage jagttegn and shoot the bastard (just kidding). Smil, Winnie
SanneJ Besvaret November 11, 2005 Rapporter Besvaret November 11, 2005 Man kan vel altid tage jagttegn and shoot the bastard (just kidding). Hvorfor ikke? -påfugl smager vel udemärket :D
Miss W Besvaret November 11, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 11, 2005 Hvorfor ikke? -påfugl smager vel udemärket :D Ha ha... ja jeg skal ikke kunne sige det - men det kan jo godt være at der i så fald er kød nok til at jeg kan invitere Så skal du da være velkommen til at få en bid med Sanne ;)
Kim H Besvaret November 11, 2005 Rapporter Besvaret November 11, 2005 Søg og du skal finde - hvis du søger rette på sted ;) http://www.trelleborg.se/SiteSeeker/Search____12091.aspx?quicksearchquery=p%c3%a5f%c3%a5gel
Miss W Besvaret November 11, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 11, 2005 Søg og du skal finde - hvis du søger rette på sted ;) http://www.trelleborg.se/SiteSeeker/Search____12091.aspx?quicksearchquery=p%c3%a5f%c3%a5gel Hey Kim H... fantastisk.! Du har ret - det er om at søge det rette sted. Tak for det. :th2: Jeg har godt nok været inde på trelleborgs hjemmeside, men det er ikke faldet mig ind at svaret kunne findes der. Men endnu engang tak for at du åbner mine øjne. Smil, Winnie
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu