Jump to content

Trelleborg - København

Recommended Posts

Skrevet

Hej :-) Vi er går og overvejer at købe hus i syd skåne.. men er lidt i tvivl om hvorlang tid man skal regne med at det tar fra f.eks. trelleborg og op til broen? tænkte at nogle af jer som allerede bor der kunne oplyse dette.. Vi har nemlig en søn som skal køres op til f.eks. Svågertop og med togety til sin skole. + at jeg efter barsel skal tilbage til job i centrum af København. På forhånd tak. Lise

Besvaret

:-) Hej Jette Kender den godt men har oplevet at den ikke helt tager højde for myldre tid m.m... Feks. hvor vi bor nu siger den 12,33 min til rådhus pladsen.. men... selv på en søndag ja så tviver jeg på at jeg kan kører det på den tid.. og i hverdagen så er det nok nærmere 40min.. Men tak afligevel.. Men hvis der er nogle som til dagligt kører den vej så ville jeg blive glad for en ca. tid op til broen Hilsen Lise

Besvaret

Map24 mener det tager 40 min fra Trelleborg til Kastrup - og indtil da er der ikke noget "myldretid". Det møder du først på den danske side, ude omkring sydhavnen og indefter (hvis du, som jeg, skal ind omkring Nyhavn-området) Du har sikkert en idé om hvor lang tid de forskellige ting tager at køre i Kbh - myldretid eller ej. Så læg dén tid til de 40 minutter fra Trelleborg - så burde du ha´ en ganske god indikation på tidsforbruget :)

Besvaret

Hey Lise, Som Gio nævner i ovenstående, så passer det meget godt med 40 min fra Trelleborg til Kastrup. Min kæreste og jeg har kigget med på uret, da vi også flytter til Trelleborg til næste år - og vi kørte det endda i den såkaldte "myldretid" (kl. 16.30). Trafikken den vej er slet ikke slem - ej heller over broen... det er Kbh som er tidsrøveren :) Smil, Winnie

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...