thomas_lund Skrevet November 14, 2005 Rapporter Skrevet November 14, 2005 Grundet mangel på bedre sted til den slags spørgsmål kommer den lige her. Jeg er ved at købe mig et par brugte vinterdæk på fælge til min Porsche, og har nu fundet et sæt i Stockholm. Men er der nogen som kender en billig fragtmand (eller anden måde) at få fragtet et sæt dæk på fælge fra Stockholm til Malmö/Vellinge?
Jesper Lau Besvaret November 14, 2005 Rapporter Besvaret November 14, 2005 Prøv på http://www.speditoren.se/ De må kunne hjælpe dig ;)
Miriam Besvaret November 14, 2005 Rapporter Besvaret November 14, 2005 Hej Jeg bruger www.bussgods.se, når jeg sender vare i Sverige. De ligger nede i havnen og det fungere rigtig godt.
thomas_lund Besvaret November 14, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 14, 2005 Jätte kul!! Tak for begge links.
Jesper Lau Besvaret November 14, 2005 Rapporter Besvaret November 14, 2005 Der er også DFDS. Deres prisliste findes her http://sweden.dfdstransport.com/Upload/files/UserFiles/Frakttaxa_041201.pdf Håber du har fået hjulene billigt for det er åbenbart ikke helt billigt at flytte rundt på tingene her i Sverige.
thomas_lund Besvaret November 14, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 14, 2005 Ja - fik 4 Dunlop SP Winter Sport M2 med 17" Cup2 alufælger for 7500:- næsten ubrugt. Koster mindst 20k som nye. Så en tusse til transport er stadig billigere. Men det er overraskende dyrt at få fragtet tingene 650 km
Miriam Besvaret November 14, 2005 Rapporter Besvaret November 14, 2005 Tja det ved jeg nu ikke, jeg sendte 4 dæk til Stockholm og inkl efterkravs gebyr gav jeg ca. sek. 400, det er da ikke så slemt (Det vil sige det gjorde kunden:-) )
thomas_lund Besvaret November 14, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 14, 2005 Hvordan pokker fik du ham til det? Kvindelig list og et smil? ;-) Ifølge deres prisliste har dåack+fälger fast pris på 200 kg a 3.05 kr/kg + moms + efterkrav
Miriam Besvaret November 14, 2005 Rapporter Besvaret November 14, 2005 Ja, nogen fordele er der da :-) Men det var ikke den pris liste han gik efter !!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu