Jump to content

vordende mor og hvad med pasning?


Recommended Posts

Posted

Hej alle i fra Svedala Jeg er ganske ny her på siden, og fumler en smule rundt for at finde det rigtige sted at skrive. Min mand og jeg har efterhånden været over broen et par gange for at kikke på forskellige huse i Svedala kommune. Og nu står vi midt i den store beslutning da vi nu har fundet huset! Nu er det bare sådan at jeg er gravid i uge 30, og gerne vil forhøre mig om børnefamiliers erfaringer med hensyn til pasning i sverige. Er der ventelister og hvor kompliceret er det at kunne finde f.eks. danske mødrgrupper i sverige og gerne i Svedala kommune hvor vi vil komme til at bo, hvis vi flytter. Håber I kan hjælpe...

Posted

Velkommen til. Når du nu fumler rundt for at finde ud af hvor du skal skrive kan du jo lige fumle ind i børn og familie mener jeg den hedder. Der står en del oplysninger derom. Vil også mene indlægget hører til der men skidt pyt. Tillykke med huset

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...