Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Har fået en regning på 394 for Pantsättningsavgift fra SBC.. det er da lige godt en af de grovere gebyrer jeg har set. Skal de virkelig have 394:- for at administrere at banken har 1.prio til lejligheden?!

Besvaret
Har fået en regning på 394 for Pantsättningsavgift fra SBC.. det er da lige godt en af de grovere gebyrer jeg har set. Skal de virkelig have 394:- for at administrere at banken har 1.prio til lejligheden?!
Nu ved jeg ikke lige hvad SBC står for, men HSB tager det samme beløb i gebyr når du pantsætter din bolig. Så, ja det er helt normalt desværre. Tidligere boede jeg i en HSB lejlighed, og efter et ½ år skiftede jeg mit banklån fra SEB og over til Skandiabanken, uden problemer.. Dvs HSB sendte lige endnu et administrationsgebyr, da boligen nu var pantsat hos en anden bank.. Flot, men sådan er reglerne åbenbart :rolleye:
Besvaret
Jeg fik 2 regninger på ca. 3-400 hver. Et for toplån, og det andet for bundlån. Så det skal du nok ikke tænke for meget over:-)
Besvaret

Der er endda ikke det dyreste jeg har set, så tillykke med en billig pris

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...