Toft Besvaret November 29, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 29, 2005 Og hvad er oddsen for at : TV2 fremgår af den liste HAH - I am evil homer, I am evil homer !!! Altså, personligt er jeg da skuffet over at ingen sagde "Eminem", i stedet for "White Zombie" :D Synes i øvrigt du var meeeget dygtig Persson, har du for meget fritid, eller havde du set billedet før? :)
Persson Besvaret November 29, 2005 Rapporter Besvaret November 29, 2005 Nu kan jeg nu altså bedre li White Zombie *gg* Og tiden skal jo bruges ordentligt når man nu er på arbejde
Toft Besvaret November 29, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 29, 2005 Nu kan jeg nu altså bedre li White Zombie *gg* Nu er "White Zombie" jo også det korrekte svar, men derfor kan man jo godt pisse på Eminem alligevel... Eller gætte på det meget passende er Michael Jackson :th2:
Persson Besvaret November 29, 2005 Rapporter Besvaret November 29, 2005 Hvor mange bands fremgår af 'facit listen' ?? 4 Non Blondes Blow og jo, der ligger en pakke M&M (Eminem) og flyder jesus and mary chain Korn Wings og nu har jeg snart tabt overblikket *gg*
Mohlin Besvaret November 29, 2005 Rapporter Besvaret November 29, 2005 Nån som tagit Alice in chains?
Persson Besvaret November 29, 2005 Rapporter Besvaret November 29, 2005 jada, både Green Day, Alice in Chains og Shamsing Pumpkins (!?) Men nævn du dem bare igen, det har de fortjent :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu