Jump to content

Kanon start for TDC i Sverige......

Recommended Posts

Skrevet

Vi er i fuld gang med at flytte fra lejlighed her i malmö og til et rækkehus istedet. I den forbindelse ville jeg jo så udnytte det fornuftige tilbud med en 24 mbit linie til 299,- med gratis oprettelse osv. Jeg bestiller så over nettet, og venter et par dage uden at modtage den lovede bekræftigelse. Skriver så til kunde service og får følgende herlige svar :fight:

Hej Tyvärr kan vi inte lägga upp beställningar om den som står som ansvarig inte har någon taxerad inkomst i Sverige. Så om ni inte har möjlighet att lägga beställningen på någon som har det så går det tyvärr inte att lösa på ett bra sätt. Vi håller på förhandlar om ett abonnemang man betalar i förtid, men det är inte klart ännu när det kan komma att bli aktuellt. Vänlig hälsning Emil Kundrådgivare TDC Kundservice Tel. 0771 - 40 90 90 e-mail
Webb

Kort sagt kan jeg ikke få lov til at oprette tdc bredband da jeg ikke har indkomst i Sverige!! Jeg har så i dag haft ringet til kundeservice for at tale dem lidt til fornuft! - men de holder stædig fast i at de ikke kan oprette mig pga. dette. Ikke engang en kopi af mine lønsedler kan ændre på dette - de gad ikke engang at overveje det. Så god start fra deres side! - men så mistede de da lige en potentiel kunde til Glocalnet istedet. Men det er sgu da for amatør agtigt!

Besvaret

Skægt nok har jeg det også som Brizz, har nok oparbejdet en mental TDC blokade. Prøver at undgå dem, og nu kan man se at de også kan være lige så ukompetente udenlands som de er indenlands. :thumbdown

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...