skallstorp Skrevet November 29, 2005 Rapporter Skrevet November 29, 2005 Min mands kode til skat.dk fungerer ikke. Når jeg pröver at bestille en ny ryger jeg på den side hvor det går via TDC. Jeg har forstået at man kan få den tilsendt pr. brev hvis skatten kender min adresse,men ?? Hvis man ikke kan bestille den hvad gör man så ?
Guest Trine Besvaret November 29, 2005 Rapporter Besvaret November 29, 2005 Der er 2 typer af koder. Digital signatur (via TDC) og tast-selv kode. Får I bestilt en forkert kode? Mener ikke man kunne få digital signatur hvis man boede i udlandet..
willerup Besvaret November 29, 2005 Rapporter Besvaret November 29, 2005 Der er 2 typer af koder. Digital signatur (via TDC) og tast-selv kode. Får I bestilt en forkert kode? Mener ikke man kunne få digital signatur hvis man boede i udlandet.. Du kan godt få digital signatur, selv om du bor i udlandet, men du skal bare lige hente din pinkode i dk - nærmere bestemt folkeregisteret. Jeg har endnu ikke kunne lure hvorfor den ikke kan sendes til udlandet, men sagtens kan sendes til adresse i DK? Nogen der har fået et svar på dette?
thsk Besvaret November 29, 2005 Rapporter Besvaret November 29, 2005 Jeg synes at jeg har læst noget om at de ville ændre betingelserne så at man som udlandsdansker godt kunne få digital signatur uden at møde op på folkeregistret. Jeg mener det var i løbet af foråret 2006. Men jeg har senere ikke kunne finde teksten igen.
Malene Besvaret November 29, 2005 Rapporter Besvaret November 29, 2005 Jeg har endnu ikke kunne lure hvorfor den ikke kan sendes til udlandet, men sagtens kan sendes til adresse i DK? Nogen der har fået et svar på dette? Jeg mener at det er TDC som sender koden og TDC vil/må ikke sende post til udlandet - og der er tale om al post fra TDC
Maria Besvaret November 29, 2005 Rapporter Besvaret November 29, 2005 Det lyder underligt. Jeg får da tilsendt min mobilregning her til Sverige, og jeg er kunde hos TDC. (men det er nok når de får penge ud af det)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu