Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nu er de der igen, da jeg kørte forbi her kl.09.10 stod de og gemmer sig hvor de plejer og måler ned i tunellen. Der var en gut i en Porsche der fik jeg en overraskelse..........

Besvaret

Og det var ikke mig som blev overrasket Jeg har fået til vane at bremse ned før man kører "op" af tunellen. Tro det eller ej, så forsøgte jeg faktisk at spotte ham. Og jeg kunne først se ham lige da jeg passerede dem. Grumt. De har fundet et rigtig godt gemmested lige der.

Besvaret
Ja de er ved at være god til at gemme sig' date=' jeg har taget tid og jeg tror at jeg brugte ca.1 min ekstra ved at køre 90-95 km/t i forhold til at køre 120 km/t...[/quote'] 1 minut ekstra - ja, der røg undskyldningen for at køre 120 km/t :rolleyes: Så slap helt af drenge, I skal nok komme hjem i god tid selv om i kører lovligt.
Besvaret
Rygterne siger der er kontorl igen nu mod dk altså.
De står når du kommer fra DK , så det da jeg kørte over i formiddags omkring kl 11:45, jeg så også en ikke hippo med et TV kamera så mon ikke de laver en lille historie omkring det...
Guest Palle...
Besvaret
jeg så også en ikke hippo med et TV kamera så mon ikke de laver en lille historie omkring det...
Dolph ?? ....
Besvaret

Man skulle næsten tro at det var skolestart med alle de ivrige fotografer Der er civil biler på strækningen før tunellen, som er behjælpsom med et varigt minde af bagenden på jeres bil - efterfulgt af et mindre gebyr for deres besvær. Der er mulighed for portræt fotografering lige efter tunellen mod broen - husk at smile :-) Der er civil biler henover broen (også på svensk side) der assisterer jer med at checke om jeres speedometer bør kalibreres igen - mod et mindre gebyr selvklart.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...