Jump to content

Mp3 afspiller, Hjæææælp

Recommended Posts

Guest Palle...
Skrevet

Hejsa Jeg er ved at investere i en Mp3 afspiller, men kan ikke finde en der opfylder alle mine behov. Er der en der kan hjælpe ??? Mine krav er følgende: Min. 20gb harddisk Direkte tilslutning af digitalkamera Mulighed for at se billeder Gerne mulighed for at eksportere billeder til f.eks. ekstern cd-brænder. God lyd (naturligvis) Radio En iPod Photo er umiddelbart det bedste bud, men jeg er ikke vild med ideen om sætte legoklodser på den, bare fordi man vil ha' ekstra funktionalitet. Der må da findes noget hvor det hele er indbygget ? Jeg har kigget på en PSP, men ... 2 gb mem. Det er alt for lidt. Nogle gode råd ??

Besvaret
Du skal da ha en Ipod
Jeg skal netop ikke ha' en iPod. Jeg vil også gerne ha' mulighed for at ha' andet med på ferie end tilbehør til en iPod. Hvorfor er det liiige at man skal ha' ekstern radio og camera connector ?? Det skal være indbyggede funktionaliter
Besvaret
Jeg ville stadig give APGraph ret i at IPOD er et godt valg' date=' især den nye med farveskærm. Men ellers er denne nok noget i den stil du søger Olympus m:robe MR-500i ([url']http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=133748)
Har kigget på den, men der er ingen radio i. Desuden er jeg lidt nervøs for den touch screen. Den har også kun USB type A. Det er liiidt sløvt hvis man skal smide 2-300 billder over per gang.
Besvaret
Hmmmm.............hvad med en IPOD ;)
Ja, bortset fra at jeg helst ikke vil ha' 1000 små dimser som jeg skal montere for at opnå det jeg vil ha'. En iPod er skam dyr nok i forvejen, og hvis jeg skal smide 500-1000 dkk oveni for at opnå det jeg vil, så syntes jeg den bliver for dyr. Og, den bliver jo heller ikke mindre af at man har en ekstern radio på. http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=101164 ... fylder for meget
Besvaret

....og der var engang vi gladeligt slæbte vores walkman med på ferie. INKL. kæmpe hovedtelefoner, ekstra batterier, 20 bånd....og for de priviligerede: en strømforsyning. iPod Photo var nok også mit valg - og mine yderligere krav måtte jeg så tilkøbe. Men iPod´en er sq kvali....og den lyder godt! (Men skift lige de dér øre-propper ud....de har sgu´ ikke meget med ordentlig lyd at gøre *s*)

Besvaret

LOOOL ok det er vildt, men nu var det også ment som en joke. Jeg skal godt nok selv have en IPOD her til jul, men jeg tror ikke der er så mange andre end dem vi har snakket om. Men den med den direkte tilslutning til digicam. tror jeg faktisk bliver den sværeste. Men for de penge du vil bruge på sådan en maskine kan du vel bruge på nogle flere Flash ram til dit digicam. :)

Besvaret
Men for de penge du vil bruge på sådan en maskine kan du vel bruge på nogle flere Flash ram til dit digicam. :)
Det kan andre maskiner, såsom ACER !!! ... Det er ikke noget specielt, altså direkte tilslutning af kamera http://www.login.co.th/cgi-bin/cs?asset=17&id=63 Tjek evt. denne, dog uden radio Grrrr..... Det er ikke et alternativ at få mere ram i kameraet. Den skal bruges til at fremvise billederne, og ikke bare dem man lige har taget når man lige er kommet op af vandet :th2: Desuden skal jeg ha' mulighed for at lægge redigerede billeder på den, så derfor er det ikke nok bare at ha' mere ram.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...