Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa Hvor tanker I diesel i Malmö? Jeg skal til at have et benzinkort men der er meget få tanke der har diesel. Jeg så at JET vil indfører diesel på deres stationer en gang 2006-2007... Ved I om man kan få et JET-kort til både Danmark og Sverige? Jeg bor i nærheden af Värnhem. På forhånd tak Nenad

Besvaret

Vi tanker diesel i DK det er som oftest billigere end i SE. Kun sjattankning i SE :)

Besvaret

Tanker altid diesel i DK, det er stort set altid billigst. Endda til under 6 kroner(!!!!!) i Stenløse i lørdags hvor der åbenbart var mega-priskrig.. Najs.. Der var kun 10 liter tilbage i tanken ;)

Besvaret
Tanker altid diesel i DK' date=' det er stort set altid billigst. Endda til under 6 kroner(!!!!!) i Stenløse i lørdags hvor der åbenbart var mega-priskrig.. Najs.. Der var kun 10 liter tilbage i tanken ;)[/quote'] :lol: Vi kørte gennem Stenløse med FULD TANK i søndags.. der stod den til 6.96 på Jet :cry:
Besvaret
Jetkort virker både i DK og SE vi har benyttet det inden vi flyttede til SE
Ja smart nok Johan, men der er jo ikke diesel på standerne hos Jet i Malmø...
Besvaret
:lol: Vi kørte gennem Stenløse med FULD TANK i søndags.. der stod den til 6.96 på Jet :cry:
Hmm.. Q8 på Krogholmvej havde den til cirka samme pris - og så lige 123 øre/Liter i priskrigsrabat.. Så-deeet ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...