Nenad Skrevet November 30, 2005 Rapporter Skrevet November 30, 2005 Hejsa Hvor tanker I diesel i Malmö? Jeg skal til at have et benzinkort men der er meget få tanke der har diesel. Jeg så at JET vil indfører diesel på deres stationer en gang 2006-2007... Ved I om man kan få et JET-kort til både Danmark og Sverige? Jeg bor i nærheden af Värnhem. På forhånd tak Nenad
Guest Trine Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Vi tanker diesel i DK det er som oftest billigere end i SE. Kun sjattankning i SE :)
larscph Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Tanker altid diesel i DK, det er stort set altid billigst. Endda til under 6 kroner(!!!!!) i Stenløse i lørdags hvor der åbenbart var mega-priskrig.. Najs.. Der var kun 10 liter tilbage i tanken ;)
Guest Trine Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Tanker altid diesel i DK' date=' det er stort set altid billigst. Endda til under 6 kroner(!!!!!) i Stenløse i lørdags hvor der åbenbart var mega-priskrig.. Najs.. Der var kun 10 liter tilbage i tanken ;)[/quote'] Vi kørte gennem Stenløse med FULD TANK i søndags.. der stod den til 6.96 på Jet
Johan Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Jetkort virker både i DK og SE vi har benyttet det inden vi flyttede til SE
Guest Trine Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Jetkort virker både i DK og SE vi har benyttet det inden vi flyttede til SE Ja smart nok Johan, men der er jo ikke diesel på standerne hos Jet i Malmø...
larscph Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Vi kørte gennem Stenløse med FULD TANK i søndags.. der stod den til 6.96 på Jet Hmm.. Q8 på Krogholmvej havde den til cirka samme pris - og så lige 123 øre/Liter i priskrigsrabat.. Så-deeet ;)
Johan Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Nej, men spørgsmålet var "Ved I om man kan få et JET-kort til både Danmark og Sverige?", og ja det kan man godt. :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu