Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hey, Jeg tænker meget på at købe en varevogn eller en pickup. Jeg kender dog ikke så mange forskellige modeller, så jeg har lidt svært ved at danne mig et indtryk af markedet da man jo skal kende mærke / model på en bil for at kunne checke den på bytbil, mobile.de etc. Har I nogle gode bud på fede varevogne / pickups? Det skal helst være en dieselhakker, da jeg ikke tror mit budget kan holde til en stor benz motor. Jeg har kigget lidt på en Chevrolet Astro EXT (ikke minibussen) og den er for fed, men det er vist desværre en benzin vogn. Håber på en masse gode bud! /Morten

Guest Palle...
Besvaret
Jeg har kigget lidt på en Chevrolet Astro EXT (ikke minibussen) og den er for fed, men det er vist desværre en benzin vogn.
Jeg har haft en '95 Astro. 4.2l V6 med 192 hk. Den kører 6 km/l i snit. Ved super pæn kørsel, så kan den køre 7 km/l ! Hvis du finder en 4x4 skal du være opmærksom på hjullejerne, specielt foran. De koster 7200 SEK at få skiftet. Dog kan de findes billigere på ebay.com, men det kan være lidt omstændeligt at få dem hjem.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...