Guest Kim c Skrevet December 7, 2005 Rapporter Skrevet December 7, 2005 Er der nogen som kender reglerne for indførsel af gulplade bil til Sverige. Må man køre privat i en varevogn i sverige.....?
Guest Trine Besvaret December 7, 2005 Rapporter Besvaret December 7, 2005 Jeg forstår ikke hvad du vil have svar på. Taler du om at køre i en gulpladebil i Sverige eller taler du om at sætte svenske plader på en gulpladebil?
Admin Besvaret December 7, 2005 Rapporter Besvaret December 7, 2005 Der er ikke noget der hedder gul-pladebil i Sverige, af den simple årsag at der ikke er nogen registreringsafgift
Guest Mogens Besvaret December 7, 2005 Rapporter Besvaret December 7, 2005 Der er ikke noget der hedder gul-pladebil i Sverige Ah - det er da vist en sandhed med modifikationer. Prøv at læs annoncerne vedr. st. car igen - der er faktisk en skatteteknisk forskel ifm. registreringen, som kunne sammenlignes med vore forhold...
Jønsson Besvaret December 8, 2005 Rapporter Besvaret December 8, 2005 Ah - det er da vist en sandhed med modifikationer. Prøv at læs annoncerne vedr. st. car igen - der er faktisk en skatteteknisk forskel ifm. registreringen' date=' som kunne sammenlignes med vore forhold...[/quote'] Men det er ihvertfald ikke noget der påvirker prisen....
Guest Kim C Besvaret December 22, 2005 Rapporter Besvaret December 22, 2005 Hmm.. Ja jeg mener at jeg vil indføre min danske bil som er på gule plader til sverige.. Efter hvad i siger så er det lige før at det sikkert bliver dyrere for mig at have den i sverige ind i dk?
Guest Trine Besvaret December 22, 2005 Rapporter Besvaret December 22, 2005 Hmm.. Ja jeg mener at jeg vil indføre min danske bil som er på gule plader til sverige.. Efter hvad i siger så er det lige før at det sikkert bliver dyrere for mig at have den i sverige ind i dk? Øh nej du får jo afgiften tilbage, også selvom den er mindre end 180 %.. så det vil altid være billigere i Sverige end i DK. Pointen er det måske er billligere at sælge den i DK og købe en ny i Sverige. Så kan du måske tilmed få en bil med bagsæder...wow
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu